Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Túrós pogácsák és sós szívek...

2014.06.29. 22:03 | margit2 | 4 komment

Pénteken este összegyúrtam 2,5 adag túrós pogácsának valót, és betettem a hűtőbe. Szombaton korán keltem, és nekiálltam kisütni.. Aztán még egy adag sós sütit is összegyúrtam, most szívecske formával szaggattam ki, és ebédre mindennel végeztem. 

Azért sütöttem most ennyi sütit, mert vittem délután magammal lakodalomba... Édeset én nem sütöttem, azt más vállalta.

A receptek megtalálhatóak itt:   .... Túrós pogácsa    ... Sós süti  

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr856453685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aloha3 2014.06.30. 18:13:05

Lakodalom....de jó volt Nektek!:-) A pogi meg sós szívek biztos finomak lettek, mert nagyon jól néz ki!
Kívánok további szép napot, és jó hetet! :-)

margit2 2014.06.30. 22:58:33

@Aloha3:
Köszi szépen! Bizony finom lett mindegyik! :-)
... De volt a lagziban még sós rúd, és többféle édes süti is a tortákon kívül.... A menü is sokféle és nagyon ízletes volt.
Jól éreztük magunkat, már régen táncoltam ennyit.... :-)

greenfo 2014.07.01. 17:44:13

Nagyon szépek azok a szivecskés sütik.
A honlapodat meglátogattam a napokban a befőzések kapcsán. Ribizli és málna lekvárt készítettünk. Kíváncsi voltam, hogy jól emlékszem-e. Évek óta ide járok, ha segítség kell. Köszi, hogy van!

margit2 2014.07.01. 19:21:51

@greenfo:
Én nem szoktam se ribizliből, se málnából lekvárt főzni, általában frissen el is fogy már nálunk... Most már mindegyikből elég kevés van. Néha a fagyasztóba azért teszek el mindegyikből 1-1 adagot. :-)
Na és végül milyen recept szerint csináltad?
süti beállítások módosítása