Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almás pite...

2016.07.02. 15:11 | margit2 | Szólj hozzá!

almaspite-2016_07_02.jpg

Tegnapról mára maradt borsóleves és rakott krumpli is, csak egy kis salátát készítettem az ebédhez... Aztán ma 3-szor telerakodtam a mosógépemet, már a harmadik mosás is ki van teregetve...  A másodiknak is megszáradt több, mint  a fele... Mivel főzni nem kellett, sütöttem egy nagy tepsi almás pitét, mert a fagyasztóban van még lereszelt alma maradék pár zacskóval,  és ne foglalja már ott a helyet...  Csak egy kevés őrölt fahéjjal szórtam meg az almát és kevés mazsolát is tettem bele... ja és reszelt citromhéjat is. Nagyon finom lett! ... Azért egy kis adag túrós pogácsát is sütöttem utána  a meleg sütőben.. Igaz hogy a tésztáját már reggel összegyúrtam, az is jól is sikerült a pihentetett tésztából. :-)

 A pite receptje megtalálható itt:  ...  Almás pite

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr58862004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása