Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Zabpelyhes kókuszgolyó...

2016.12.01. 17:01 | margit2 | 6 komment

zabpelyhes-kokuszgolyo.jpg

A délelőttünk ügyintézéssel, és vásárlással ment el nagyrészt... Szerencsére mára tegnapról maradt zöldbabfőzelék és fasírt, így csak levest kellett gyorsan főzni ebédre. Egy kis tejszínes gombalevest főztem. Aztán ebéd után jól esett egy kis pihenés... De délután összedobtam egy kis nassolni valót. 

A receptje megtalálható itt:    ... Zabpelyhes kókuszgolyó

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5412015024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.12.01. 19:02:25

Nahát, sokkal jobban hangzik, mint a kekszgolyó. :)

margit2 2016.12.01. 19:42:26

@Kincse-: ... Ráadásul sokkal egészségesebb is! :-)

Aloha3 2016.12.02. 15:53:40

De jó hangzik. Van itthon minden hozzá, holnap én is gyártani fogok ilyen golyókat! ☺
Köszi a receptet, további szép napot és jó hétvégét kívánok Margitka! ☺

margit2 2016.12.02. 18:40:46

@Aloha3: Nekem is ízlik, és tényleg nagyon egészséges ez a kis finomság... Ma voltunk Érden a Tesco-ban, és vettem aszalt szilvát, lehet, hogy azzal is megcsinálom a meggy helyett, mert nagyon finom ízűt kaptam. De tulajdonképpen én mindegyik gyümölcsöt szeretem. :)
Lehet, hogy holnap is összedobok még egy adagot, hiszen hazajön Pestről a fiam is.
Köszi, és Neked is további szép estét, hétvégét! :-)

Aloha3 2016.12.12. 12:00:42

Nagyon finom lett! ☺
Azt hiszem sokszor lesz még nálunk ez a fincsi édesség. Kipróbálom majd én is aszalt szilvával hamarosan.
További szép napot, jó hetet kívánok neked Margitka! ☺

margit2 2016.12.13. 09:18:24

@Aloha3: Erika! Ezzel én is így vagyok! Biztos lesz ünnepkor is nálunk, mert gyorsan elkészül, és finom! :-)
Nagyon tudom még ajánlani a 8.-án berakott müzlifalatokat is... Én már abból is csináltam repetát 2-szer is azóta! Igazán kapós lett! ... Kíváncsi lennék rá, hogy ízlik majd Nektek! :-)
Jó készülődést az ünnepekre! :-)
süti beállítások módosítása