Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Aranygaluska...

2017.01.28. 17:38 | margit2 | 2 komment

aranygaluska-2017_01_27.jpg

tekert-sajtos-hajtovany-2017_01_25.jpg

almas-mulifalat-2017.jpg

Tegnap délután megfőztem a zöldbablevest két napra, és sütöttem aranygaluskát... a szokásos tepsiben most is. Így mára kicsit lazább délelőttöm, és napom is lehetett... Persze azért egy kis kölest készítettem magamnak még külön egy kis vajban párolt sárgarépával és párizsival, amit most is saját termelésű és a padláson nyáron megszárított tárkonnyal és  borsikafűvel. 

De a héten sütöttem még tekert sajtos hajtoványt és almás müzlifalatokat is  készítettem...

A receptek itt:  ... Aranygaluska   ... Tekert sajtos   ... Almás müzlifalat

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5912162967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2017.01.29. 22:54:28

Margitka, sok finomságot raktál az asztalra, mondhatni, hogy bőségtálat :)
Tegnap csörgefánkot csináltam édességnek. Valahol a neten találtam, és teljesen a kedvencem lett, mert sütőporral lehet készíteni, nem szívja magába az olajat, és mégis kellően puha. Azt hiszem, jövő héten is megismétlem. Amikor este akartam enni, Nutellával kentem meg a tetejét, és megmelegítettem, finomabb, mint a fánk.

margit2 2017.01.30. 07:55:10

@Kincse-: Én még sosem csináltam csörögefánkot, de enni ettem... igaz, hogy mindig csak egyet...egyet... mi nem nagyon szeretjük. a rendes fánk sokkal kelendőbb!... persze ez azóta van így, mióta ezt a fánk receptet csinálom, amivel sütök... Ez nem szívja magába az olajat, de régen én sem kedveltem a fánkot... Ezt viszont nagyon megszerettük, amit anyukámtól kaptam.
Sütöttem már sütőpapírral én is gyors fánkot, frissen nem rossz, de az íze nem ennyire finom , mint az élesztősnek!... Ez nálunk lecserélhetetlen mással! Igaz az a közmondás, hogy jó munkához idő kell!... ez bizonyított a fánknál is! :-)
süti beállítások módosítása