Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Hahó!

2006.09.22. 09:04 | margit2 | 7 komment

Éjjel bizony már elmúlt 11 óra, amikor fürödni akartam menni, és aludni... Eszembe jutott, hogy a Gábor fiam korán megy a főiskoába, és nem vettem elő neki zsemlét a mélyhűtőből... Először le akartam jól szúrni, hogy miért nem figyelmeztetett, de aztán, amikor megláttam, hogy fáradt szemekkel még tanul... Elővettem a 2 db zemlét, lefürödtem... Aztán lementem a konyhába, megcsináltam féljegesen a szendvicseit, mert erre reggel nincs ideje. Megfőztem a kávét is reggelre, mert én hajnali 5-kor azért nem kelek fel, ha éjfél előtt még a konyhában nyüzsgök...
Mire felkeltem, már nyoma sem volt a fiamnak... Igaz kicsit tovább súnytam reggel...

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr446032100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2006.09.22. 09:42:13

Ezt a zsömlés dolgot majd megbeszéljük, mert nekem is elég gond, ha nem dolgozom, friss zsömléhez jutni, s most megint mind a 2 gyereknek kell majd szendvics. Az egyiknek reggelre, a másiknak éjszakára.

margit2 2006.09.22. 18:27:29

Klikk! Én mindig berakom neylon zacsiban 5-db-onként a zsemléket a fagyasztóba. ...Este kiveszem a reggelre készítendőt. ..Pár óra múlva neylon zacsiban felenged, és teljesen kezelhető állapotban van kezelhető!... Belerakom a szendvicset fopackba, és a hűtőszekrénybe teszem. Reggel csak előkapják, bele a táskába és irány vele a suliba... :-)))

klikk 2006.09.22. 21:50:30

Jó ötlet, mert van, hogy hármunknak kell szendvics, s ha nem dolgozom, körülményesebb a beszerzés.

margit2 2006.09.22. 22:19:06

Nekem mindig van a mélyhűtőben zsemle. Próbád ki Te is, meglátod, hogy teljesen jó lesz a zsemle másnap! ...De feltétlenül neylon zacsiba tedd! :-)))

p.zsizsu 2006.09.22. 22:51:12

Szia Margitka! Én érdekes sohasem próbáltam még lefagyasztani ilyen dolgokat, valahogy mindig idegenkedtem tőle.De ki fogom próbálni.

margit2 2006.09.22. 22:58:54

Szia Zsizsu! Én már évek óta így csinálom... Tényleg próbáld ki... De dobozba, vagy papirzacsiba tenni nem jó, csak neylon zacsiba!

p.zsizsu 2006.09.22. 23:02:15

Margitka! Mindenképpen ki fogom próbálni, mert néha nálunk is gond a reggelinek való.
süti beállítások módosítása