Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Ma klassz napom volt...

2006.11.15. 22:24 | margit2 | 2 komment

Sikerült rászánni magamat, hogy végre felhívjam a fodrászomat, és megkönnyebbültem, mert 12-re fogadott is.
Aztán ebéd után elmentünk a férjecskémmel a Metróba Budaőrsre. Ott kedvemre nézelődhettem, vásároltam, ami fontos volt.
Délután már nem volt semmi különösebb fontos dolgom, így jót pihentünk, majd neteztem is eddig.
De most már későre jár, mindenkinek szép jóéjszakát!
Holnap sütni szeretnék megint,
de még nem döntöttel el, hogy mit, alszok rá egyet, aztán eldöntöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr396031967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marisom 2006.11.16. 06:06:51

Szépültél, vásároltál,pihiztél,neteztél ez nagyon jó program, ezt én is szívesen csinálnám. Szemed már jobban van?Legyen mai is olyan szép napod mint a tegnapi volt.

margit2 2006.11.16. 08:56:18

Szia Maris! Az bizony jó lenne! :-)
süti beállítások módosítása