Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Jó reggelt!

2007.04.21. 08:41 | margit2 | 7 komment

Vagy talán már szép napot!
.
.
Már az almafám is virágzik, és a méhecskét meglepték! Remélem, hogy az idén lesz elég alma, mert sajnos tavaly venni is kellett...

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr156031656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amee 2007.04.21. 08:54:44

Gyönyörű lehet a fa tele virággal... :) Remélem én is, hogy idén minden gyümölcs bőven és finoman rendelkezésre áll majd neked is és nekünk is. Szükség van a finom vitaminra! Már csak a méhecskéken múlik minden és az időjáráson. Hát ma nem valami fényes az időjárás. Fázom. :( Puszillak, legyen gyönyörű napod!

Sunshine 2007.04.21. 09:07:05

Kedves Margit! Nagyon szép lehet az almafád teli virágokkal. Napsütéses szép napot kívánok Neked!

margit2 2007.04.21. 10:17:28

Amee! Bizony még itt is elég hideg van, de én most úgyis főzni megyek a konyhámba, ott meg jó idő van! %lol% Sunshine! Bizony csodaszép! Neked is legyen gyönyörű a napod! %wink%

Krisszta 2007.04.21. 10:27:59

Szia Margit! Nálunk is virágzik az almafa, gyönyörű látvány..:-) Kellemes hétvégét és jó pihenést! :-)

margit2 2007.04.21. 13:20:23

Krisszta! Akkor Te is tudod, hogy mennyire lehet ennek örülni! Neked is további szép napot! %wink%

Gepida 2007.04.21. 13:59:40

Margit! Sok-sok kérdésem lenne Hozzád, de most csak talán ez. Mért a Te konyhád? Más nem is mehet oda be? Az a Margitbirodalom? Sokszor fogalmazol így a konyhámba. Nekem is van, de én a konyhába megyek és nem a konyhámba, (igaz ritkán, akkor sem tudom minek). Szóval mért is a Te konyhád az? :-D Más! Valóban csodás lehet egy ház, kertel és tele gyümölcsfákkal, veteménnyel és még kitudja mi minden széppel, jóval. Az ilyen "városi ember" mint én is csak nézlek és morfondírozom, irigyellek, szeretnék én is ilyet? Nekem sosem lesz szerintem, legalább is ebben az életemben. Legyen nagyon szép napod! :-)

margit2 2007.04.21. 14:47:07

Gepida! Igen, a konyhám, az az én magánterületem! Nem szívesen engedek be mást. %wink% A nagy kertet meg sosem sajnáld, mert nagyon sok benne a munka... Én is inkább csak tavasszal szeretek benne. A "városi ember"-nek meg ott vannak a szép parkok, ha a természetbe akar menni. Aztán, ha megúnja, akkor hazamegy... %lol%
süti beállítások módosítása