Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Egy szelet az oroszkrémtortából...

2007.10.22. 15:37 | margit2 | 16 komment

.
Mielőtt befaltuk volna, gyorsan lefotóztam. Finom benne a jó rumos mazsola és az ananász!
.
A recept megtalálható itt: ..... Oroszkrémtorta
.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr786031504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati 2007.10.22. 16:22:50

Hű de jól néz ki!!!! El is csentem!!! Most dagaszt a gépem aranygaluska lesz a vacsi, vaniliaszósszal. Itt nálunk hideg, és esős az idő. Olyan nem szeretem fajta. Azért szép napot,és kellemes hétvégét !!!

pazsu 2007.10.22. 17:39:32

nem semmi ennyit zabálni

marisom 2007.10.22. 22:35:43

Megint valami finomságot készítettél.. jó ide jönni itt mindig finom választék van, kellemes dolgokat találok. A képeken keresztül árad belőled a családod iránti elkötelezettség, tiszta őszinte szeretet, és persze a kertet is nagyon kedvesen mutatod be. Olvastam az egyik blogon egy futó szöveget,” ezt az oldalt csak akkor látogasd, ha szívedbe szeretet és barátság lakozik”.. én úgy gondolom nyugodtam a Te futó szöveged, meg ez lehetne „ ide csak az jöjjön aki, szeret jókat enni, kertészkedni és beszélgetni” a mindig udvarias ,derűs házigazdával. %smile% Jó éjszakát, szép álmokat!

Szomor 2007.10.22. 22:57:04

Na megint jól bezabáltam:) Szép napot kívánok kiscukrász:)

pazsu 2007.10.23. 09:08:38

maris! annyira meghatottál. hogy nem győzöm törölgetni a könnyeimet %mrgreen%

margit2 2007.10.23. 09:42:21

Sziasztok! Mindenkinek szép napot kívánok! %smile% Kati! Egészségedre! Én is megcsodáltam már este az aranygaluskádat. Ezt a tepsis módszert ki fogom próbálni! %wink% Maris! Az ünnep hátralévő részére jó pihenést kívánok! %razz% Szomor! Hát igyekezek is felerősíteni Téged, Ametiszt is megkért már rá. Szeretném, ha gyorsabban lábadoznál! %biggrin%

Blue Ocean 2007.10.23. 10:24:21

Huuu de jól néz ki!:-) gyönyörű napot!:-)

vnjudit 2007.10.23. 13:13:35

Nagyon jó lett felszelve is :) Szép napot Nektek!

tünde 2007.10.23. 13:19:08

Vannak dolgok, amihez nincs semmi közöm. Pl. két ember közti konfliktushoz.És vannak dolgok, amihez van.Pl. ha bántják a barátosnémet. Régebben jártam sok fórumon, csetes oldalon. Sokszor tapasztaltam, hogy bántják egymást az emberek, és ha tehették belém is belémrúgtak élből. Vagy egyszerűen csak közönyösek, önzők és bunkók voltak. Egy éve, hogy rátaláltam erre a honlapra, és napi szinten élvezem a társaságot. A sütiket, az ételeket, és a barátságos hangulatot. Mert ez nemcsak a nagy zabálásról szól. Azóta személyesen is megismerhettem a honlap gazdáját és családját, a mai napig emlegetjük kedvességüket, vendégszeretetüket, érezhető volt, hogy nem tettetett és csak nekünk szól, hanem ők így élnek. És ez a szeretet itt is jelen van. Azt gondolom akinek ez nem tetszik, kattintson máshová! Rossz hangulat keltéséhez szintén! Merthogy az már az összes fórumozót is érinti, nem csak a honlap gazdáját. Nos ezt le kellett írnom. Egyéb tekintetben csatlakozom Marisomhoz. MArgitka, a tortád csodás, jó étvágyat hozzá!:-))))

Sugi 2007.10.23. 15:28:35

A fene vigye el,hogy nekem nem jutott:D Istenien néz ki, gondolom az ízével sem volt másként, ismerve Margitka remek érzékét a sütés-főzéshez;) Tündérmosolyban gazdag szép délutánt:)Szeretetpuszi:)

Kati 2007.10.23. 15:31:06

Ezzel én is így vagyok tünde. Ahogy elkezdtem blogozni,(tegnap este néztem vissza a kezdetekre, hogy kik is jöttek hozzám először, miket is írtak), gondolkodtam el rajta hogy milyen nagyon jó is. Igaz nem tudok mindíg jönni, de ha jövök szívesen látogatom meg a kialakult kört. Mivel a konyha az én szentélyem, és második otthonom, így a receptes blogosoknál ragadtam le.Sok finomságot köszönhetek Nektek. Igaz, személyesen csak egyikőjükkel találkoztam, (már többször is), de igazi barátság lett belőle.Javíts ki Blue, ha másképpen van. Örömmel rakok fel én saját készítésű étket,tudom sokszor csak az ötlet kell mit is főzzünk. Hozzád is szívesen jövök mindíg Margitka,megnyugtat szorgosságod, családösszetartó konyhaművészeted!!!!!

margit2 2007.10.23. 15:53:33

Sziasztok! Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! %smile%

Szomor 2007.10.23. 18:37:28

Szép estét kívánok!Erre jártam:)

Blue Ocean 2007.10.23. 19:19:01

Jó éjt!:-) Ölellek!:-)

ametiszt 2007.10.23. 20:07:30

ez már megint igen kívánatos :-) megjöttünk :-) köszönöm,hogy amíg nem voltam is jöttél,marisommal együtt erőt adtatok vele! mert olvastam,de írni nem volt idő... ez olyan jól esett! puszillak

margit2 2007.10.23. 20:24:54

Örülök, hogy benéztetek még! Jóéjszakát! %smile%
süti beállítások módosítása