Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Fűzfa.

2007.10.30. 07:31 | margit2 | 17 komment

.
Sajnos eléggé borongós  az idő. Nem sikerült valami jól a fotó. Itt látszik az egyik fűzfánkon, hogy az idén eléggé megtépázta a sok szélvirhar. Letört 1 hatalmas nagy ág.... Eléggé törékeny fa, pedig nyáron szeretünk az árnyéka alatt lenni.... 
.
.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr766031496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2007.10.30. 09:09:27

Nálunk a selyemakác járt pórul az idén. Nagyon sajnáltam, mert a kedvenc fafajtám. Szép napot!:-) Puszillak!

margit2 2007.10.30. 09:19:22

Nekem is nagyon tetszik a selyemakác, de sajnos abból még nincsen! Elhiszem Blue, hogy sajnálod! %wink%

Sugi 2007.10.30. 09:32:42

Nálunk az udvarban még viszonylag picik a fák, ezért hál' Isten nem tépázta meg őket a vihar. Csodaszép napot kívánok!Szeretetpuszi:)

vnjudit 2007.10.30. 10:25:33

Sajnálom a fát, nagyon szeretem a fűzfákat, de ettől függetlenül csodás kerted lehet :) Szép napot mára is :)

Angyal 2007.10.30. 12:50:47

Egyik kedvenc fám! Olyan szép, és kellemes látvány! Csodaszép napot!

Klarissz 2007.10.30. 14:46:01

Szép, és én is kedvelem a fűzfát. Szeretek elbújni alatta... De most elég lehangoló, íg a tél kezdetekor.

Kati 2007.10.30. 17:00:50

Akkor tudsz készíteni fűzfasípot. Van miből. Szép estét!!!!

Szomor 2007.10.30. 17:23:01

Ugye azt tudod,hogy könnyen szaporítható és gyorsan nő? Nekem is van kettő de azok csavarosak,tudod amelyeknek az ágait lecsupaszítva vázába teszik. A nyár végén nagyon felnyírtam őket,mert már nagyon elszemtelenedtek mentek mindenfelé:) Amúgy meg azt mondják lopós fajta mert a talajból az összes vizet kiszippantja,körültekintőnek kell lenni a hely megválasztásakot,hová ültetet. bocs ha okoskodtam ,lehet Te is tudtad,csak tanács volt:))

margit2 2007.10.30. 20:39:37

Sugi! Akkor biztos jó helyen is vannak a kis fák ... De egyszer csak megnőnek, és meglátod, hogy milyen szép tud akkor lenni! Te is félteni fogod! %wink% Judit! Én mindig is akartam fűzfát. Az egyiket a fiam ültette tulajdonképpen még kis korában 1 faágból, le is fűnyíróztuk, átültette később, de olyan szívós, hogy szépen megnőtt! %smile% Angyal! Bizony nagyon sokan kedveljük ezt a fát! %biggrin% Klarissz! Én tavasztól őszig csodálom, hiszen ez a fa kezd legelőször rügyezni tavasszal, és elég sokáig megtartja a leveleit... %razz% Kati! Még sosem készítettem fűzfasípot. Nem is tudom, hogy kell... %eek% Szomor! Igen, tudom ezeket róla... Az egyiket, amelyiket úgy vettük, közvetlenül az emésztő mellé tettük... Pontosan a vízigény miatt is. De most már csatornázás van, ez nem segíti a víz pótlását... De amilyen nagy talán a gyökerei is jó mélyen vannak már! Legalábbis remélem, hogy tud elég vizet szívni a földből... Bár amilyen száraz nyár volt az idén... %rolleyes%

Blue Ocean 2007.10.30. 22:35:00

Jó éjt!:-) ölellek!

marisom 2007.10.31. 05:59:12

Jó ez a részlet is, olyan a kerted mint egy botanikus kert.Nagyon kellemes, lehet ott sétálgatni. Kellemes napot!

margit2 2007.10.31. 07:43:30

Sziasztok! Mindenkinek szép napot kívánok! %smile% Blue! Éjjel nagyon jól aludtam, azt sem vettem észre, hogy esett az eső! %wink% Maris! Szép, de valóban nagyon sok munka van vele. .. Azért nem csak dolgozunk mindig benne! %razz%

Blue Ocean 2007.10.31. 15:52:31

Esőmentes szép napot!:-) Mondjuk nálunk szakad, remélem nektek jobb sorotok van!:-) puszi!

margit2 2007.10.31. 16:01:45

Szia Blue! Éjjel itt is volt egy ki eső, még reggel is szemerkélt, de szerencsére a traktoros , aki ma délután jött fel tudta szántani a kertet.... Most kimegyünk a temetőbe, én holnap Győrbe utazom... Ott is menni kell a temetőbe. Mindenkinek további nyugodt, békés napokat kívánok!

marisom 2007.10.31. 19:58:22

Nem mondom, hogy kellemes napot, ha már szeretteinkre emlékezünk az nem kellemes, az már sajnos csak az emlékekről szól, az emlékek nem helyettesítik a mosolyt, a kedves simogatást, szavakat és minden mást, nekem nagyon szomorú a szívem, igaz nem csak ilyenkor, az év minden napján, örömömbe, bánatomba mindig nagyon hiányoznak.. Vigyázz magadra az úton!

Szomor 2007.11.02. 07:40:19

Szép napot kívánok:)

margit2 2007.11.02. 14:33:10

Sziasztok! Köszi Maris! Ennél jobban én sem tudtam volna megfogalmazni... Tegnap már sötétben jöttünk vissza, eléggé fáradtan... Bizony ma későn is voltam hajlandó csak kibújni az ágyból... Szomor! Köszi, mai nap igazán nem panaszkodhatunk az időre. virágpalántákat ültettem. %smile%
süti beállítások módosítása