Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Újra bagett....

2008.12.21. 20:31 | margit2 | 17 komment

.
Már elég régen sütöttem, pedig mindig nagy sikere van itthon... De mivel már 2 napja szekált vele a fiam, hogy süthetnék, ma dupla adagot csináltam... Jól tettem, így vacsira is ezt ehetett.
.
A recept megtalálható itt: .... Bagett
.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr706031219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klarissz 2008.12.21. 22:07:51

Nagyon felfalni való!

cinci 2008.12.21. 22:09:33

Nagyon finom,Én is szeretem,de Én venni szoktam....van úgy h az is meleg:)

Ircsike 2008.12.22. 07:34:40

Pohárnok Jenő: Karácsonyfa alatt Eljött a nap, mit várva-vártunk, Az égen csillagfény ragyog, Jézuska fáját ím' elhozták A halkan szálló angyalok. Köszönjük neked, édes Jézus, Hogy szíved minket így szeret, S az angyalok dalával együtt Dicsőítjük ma szent neved! S ha elmúlik majd a karácsony, Te akkor is maradj velünk, Míg élünk, ezt a kis családot Szeresd, ó édes Istenünk! BOLDOG KARACSONYT!:)

margit2 2008.12.22. 09:32:10

Klarissz! Fogyott is rendesen! Ezzel sosincs gond... %wink% Cinci! Ha beteszed pár másodpercre a mikróba, akkor tökéletes, mintha akkor sült volna! %razz%

margit2 2008.12.22. 09:34:44

Ircsike! Köszi ezt a szép karácsonyi verset! Neked is boldog, szeretetteljes karácsonyt! %smile%

Szomor 2008.12.22. 10:02:50

Ennék belőle :)- guszta nayon. Szép napot kívánok :)

Villő 2008.12.22. 12:10:29

Nagyon fini lett a kocsonya. :) 18 tányérral lett. A megasztár végére szépen meg is főtt szombaton. Már csak 6 tányérral van. Boldog ünnepet, szeretetteljes készülődést kívánok.

Blue Ocean 2008.12.22. 14:02:01

Nagyon boldog Karácsonyt Nektek! Pussz!

margit2 2008.12.22. 16:05:35

Szomor! Isteni finomra is sikerült:...Újabban teszek bele lilahagymát dinsztelve ollíva olajon, és chilis paprikát is. Aztán jó sok reszelt sajtot bele..és a tetejére is... Ettől csak finom lehet! %razz%

margit2 2008.12.22. 16:06:57

Villő! Egészségetekre! ....Én is akarok főzni kocsonyát. Talán holnap neki is állunk a férjemmel! %wink%

margit2 2008.12.22. 16:07:37

Köszi Blue! Neked is nagyon szép karácsonyt! %smile%

pocakbebi 2008.12.22. 22:13:56

Nagyon boldog karácsonyt kívánok az egész családodnak!Jó sütést,főzést és evést!!!:)))

Julibella 2008.12.22. 22:27:10

Drága Margitka! Hát ezer hála a dióskoszorúért, tényleg nagyon isteni íze-illata van! :) Ma este elkészítettem, hogy legyen az ünnepi asztalra is ebből. nos, végigolvastam a kommenteket amit írtak a koszorúhoz, hát én is ugyanúgy jártam vele mint Pocakbébi. Egy kicsit hígabb lett a tésztája, pedig egészen biztos, hogy folyadékot csak annyit tettem bele mint amennyi az előírás, tojást csak egy egészet, meg egy sárgáját. Édesanyám szerint a liszt minőségén is múlhatott... Ez meglepett! Már amíg dagasztotta a gép gyanús volt, hogy túl híg, de hagytam megkelni így is, aztán amikor kivettem akkor láttam, hogy ez kezelhetetlen lesz, visszatettem a gyorsprogramra és tettem még hozzá két kanálnyi lisztet. Úgy tűnt ez megoldotta a dolgot. Amikor sült tartotta magát egy ideig, de amiután megkentem a vaniliás tejjel azután szétterült, már amennyire tudott.. :)) Nos a kérdéseim a következők lennének: 1. Milyen állagú kell legyen a tészta amikor már dagasztásra kerül a sor? (Egyébként meg megkelve könnyű, puha, jól kezelhető volt végül!) 2. Milyen tepsiben sütöd? Én a gáztűzhelyhez adott nagy tepsibe tettem be mindkettőt, de egyenként kellett volna, úgy látom. Ha egyenként teszem be nem lesz túlkelesztve a második amig sül az első?? 3. A mákosnak is teszel a tésztájába fahéjat? 4. Azt tapasztalom, hogy ha kelt tésztákra valamit locsolni kell, többnyire tejet, sütés közben, akkor az addigi eredmény odalesz! Hiába van már majdnem megsülve , az addig szépen megnőtt, szép formájú tészta elveszíti addigi szép, mutatós formáját. A ferdinánddal is mindig így járok, bár azt el sem tudom képzelni szárazon... Arra gondoltam, hogy ezt nem tejezném legközelebb... Vajon mit veszítene vele a süti? :) Köszönöm előre a tanácsaidat! :)

amerika24 2008.12.22. 23:20:54

Nagyon tudsz alkotni, azt meg kell hagyni!!!:) És a sajtos dolgaid....remekbe szabottak!!! Még idáig nem sütöttem sajtos bagettet...de valamelyik sajtos receptedet ki kell próbálnom a sok édes után!:)

margit2 2008.12.23. 11:00:54

Köszi Pocakbébi! Most már fő a kocsonyám, és sül a püspökkenyér is. %razz%

margit2 2008.12.23. 11:16:43

Julibella! Ha a recept szerinti hozzávalókat beteszed a gépbe dagasztani, utána kiveszed lisztezett deszkára teszed. A formázást és a keménységet ott állítod be. Már akkor lehet érezni, ha kell bele liszt.... A liszt minőségén is sok múlik, elsősorban a sikértartalma miatt. A magasabb sikértartalmú jobban megkel, szebb lesz! Ha nem jól formázható túl kemény, az sem jó, akkor túl sok benne a liszt... De ha nincs tartása, túl lágy, arra is vigyázni kell... Én gáztepsi méretű tepsiben sütöttem, a második aadagot még közben átformáztam, és így nem lett gond a túlkeléssel... Én mákosat nem csináltam, de ha csinálnék, abba nem tennék fahéjat, csak citromhéjat! Ha már majdnem kész a sütés, a befejezése előtt nyugodtan meglocsolhatod tejjel. %wink%

margit2 2008.12.23. 11:17:42

Amerika! Én is akarok még valami sós sütit... Talán holnap! %smile% Neked is jó sütést!
süti beállítások módosítása