Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Barackos cappuccino torta....

2009.07.14. 19:03 | margit2 | 10 komment

.

.

Végre nálam is érik itthon a sárgabarack. Készítettem egy tortát is vele. Most volt a tesztelése. Jól lehűtve, már szépen szelhető. A cappuccino íze kellemes a barackkal variálva.

.

A recept megtalálható itt: .... Barackos cappuccino torta

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr886031129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iluska 2009.07.14. 22:03:08

istenem , miért nem vagyunk mi szomszédok??? %mrgreen% Bár ki tudja, lehet itt laksz valahol. %eek% %lol%

margit2 2009.07.14. 22:06:24

Iluska! Tényleg én nem is tudom, hogy Te merre lakhatsz? %wink%

vnjudit 2009.07.15. 05:23:19

Huhh még a kávém sem ittam meg, most fő, de jó lenne mellé egy szelet(ke) %lol%

margit2 2009.07.15. 07:38:27

Én már túl vagyok a kávén... De gondolom, hogy már Te is azóta... Bizony még reggel a fiam is ezt evett, mielőtt elment dolgozni. %razz%

amerika24 2009.07.15. 10:51:05

...azta...hogy ez de jól néz ki...a tészta is gyönyörűen feljött....van mikor ez nekem nem sikerül ilyen magasra... ...megyek receptet nézni...ez valami fenséges...:)...sokáig tartott elkészíteni???

margit2 2009.07.15. 12:03:52

Amerika! A piskóta nagyon gyorsan ment. Ez már egy jól bevált receptem. A krémjét is nem elkészíteni nehéz, csak inkább hosszú idő kell neki míg kellően megdermed! De tényleg érdemes megcsinálni! %wink%

iluska 2009.07.15. 22:13:36

Pilisvörösvár! Messze laksz? %mrgreen%

margit2 2009.07.16. 07:15:21

Akkor Te Bp-től északra, én pedig délnyugatra lakom, Martonvásáron. %wink%

Tia 2009.07.17. 17:35:55

Nagyon klasszakat sütsz és főzöl, sok receptet próbáltam már ki innen! Viszont lenne egy kérdésem: miért szeretsz Te annyira Hulalát használni? Csak az állaga miatt? Én azóta nem használom, mióta utánanéztem, miből és hogyan készül... Gyakorlatilag olyan, mintha merőkanálszámra innád (ennéd?) az étolajat, de előbb még hozzátöltenél egy csomó vegyianyagot is.... Tudom, hogy a tejszínnel nehezebb bánni, de Te sokszor használsz habot, és -szerintem - nem érdemes kockáztatni. Persze ez csak az én véleményem, eszem ágában sincs senkire ráerőltetni. „növényi tejszín”: abban különbözik a valódi tejszíntől, hogy a tejzsír helyett hidrogénezett növényi zsírt tartalmaz. A 25-30%-os zsírtartalmat általában pálmamag eredetű zsiradék adja, a stabilitást pedig különböző emulgálószerek és stabilizáló adalékanyagok biztosítják. A kedvező ízhatást aromákkal biztosítják.

margit2 2009.07.17. 18:25:44

Szia Tia! Igazad lehet, mert hát a margarin is így készül, meg a boltban vásárolt élelmiszereknek a 90 %-a... Bár csak annyi mesterséges anyagot ennénk, amennyi a hulalában van... Egyébként tényleg az állaga miatt használom, mert könnyebb vele dolgozni, mint a tejszínnel. A habfixálókat kimondottan nem szeretem!... Nem csak a bennük lévő mesterséges anyag miatt, hanem a rossz ízűk miatt is....
süti beállítások módosítása