Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sok sok szeretettel köszöntöm az édesanyákat anyák napján!

2012.05.06. 07:11 | margit2 | 14 komment

  

.

Emlegettük mostanában sokat  a citromszeltet. Nem is tudtam kihagyni, hogy ne ezt süssem meg a sós aprósütik mellé 

A receptje megtalálható itt:  .... Citromszelet

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr736030815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2012.05.06. 07:21:12

Legyen nagyon boldog napod neked is. Te még köszöntheted a tiédet. Vigyázz rá nagyon, mert addig vagy gyerek, míg Ő él!

teca007 2012.05.06. 09:52:15

Köszönjük szépen és Téged is szeretettel köszöntünk.

margit2 2012.05.06. 15:14:59

Teca! Aranyos vagy! Gondolom, hogy most a szeretteiddel boldogan töltöd a napodat Te is! Én is ezt kívánom Neked! %wink%

Krisszta 2012.05.06. 20:50:45

Szia Margit! Anyum elkészítette a Pali-szeletet, nagyon finom lett. Köszönjük a fincsi receptet. Szép anyák napját kívánok a családod körében. :-)

margit2 2012.05.06. 21:08:22

Krisszta! Örülök neki, hogy ízlik Nektek is a süti! %razz% Köszönöm szépen a jó kívánságot!.... Remélem, hogy Neked is nagyon szép napod volt ma! %smile%

marisom 2012.05.06. 22:24:50

Köszönöm és én is minden jót kívánok, láttam a virágodat, Te is szépet kaptál! Kora reggel jöttek az otthoniak, azt du-án a másik csapat, késő este mentek haza, kellemes idő volt kint voltunk a kerben, szép nap volt. Ezt a süteményt is el fogom készíteni, nagyon guszta és a citromos nekem is kedvencem.

margit2 2012.05.07. 07:41:15

Dédike! Köszönöm, és Neked is Boldog anyák napját kívántam, hiszen Tégedet is köszöntöttek, édesanya vagy! ..... Most véletlenül javítani akartam a saját beírásomnál, és a Neked írtat töröltem... pótoltam.... %wink%

margit2 2012.05.07. 07:42:11

Maris! Ezt a sütit is legalább 1 nappal előbb készítsed el! ... Most, hogy csak porcukorral hintettem meg a tetejét, azt mondta a családom, hogy így sokkal finomabb. Igaz, hogy ha teszek rá csoki mázat akkor picit mutatósabb, de a citrom ízét kicsit a csoki máz csökkenti!... Tehát jobban is járunk, hogy nem kell mázat készíteni! %smile% Ja és kaptam ám egy cserép flamingót is a fiatalabb fiamtól, Ő csak tegnap adta oda, hiszen mondta, hogy anyák napján kell! %mrgreen% ... Az is gyönyörű, majd lefotózom, és berakom a fórumba! %smile%

marisom 2012.05.07. 21:55:46

Margit köszönöm a jó tanácsokat, tervbe vettem ezt is, és nem fogok csokit tenni a tetejére én sem. Láttam a virágodat, igen tényleg szép, én is ilyet kaptam az itthoniaktól, majd én is hozom a képet róla.:-)

margit2 2012.05.07. 22:01:33

Maris! Ez is tökéletesen megpuhul majd másnapra, és napokig finom is.... de gyorsan fogy! %razz% Majd megyek megnézni a Tiédet én is! .... Éppen az este írta Margaréta a fórumban, hogy milyen elbánást igényel. Ő virágüzletet tart fenn Máramarosszigeten, nagyon ismeri a növényeket, főleg a virágokat! Hálás is vagyok érte, mert már sokszor adott jó ötleteket. %wink%

marisom 2012.05.12. 17:58:07

Margit már puhul, és alig várom, hogy szeletelni lehessen, nem értem rá két nap és ma délelőtt készült, bebugyoláltam és már türelmetlen vagyok:-) mert azért nyalakodtam és finom a krém. A virágról olvastam a beírást, el is mentettem, mert most már nem szeretném , ha tönkre menne, mint az előző, igaz az nagyon sokáig szép volt és évekig virágzott is, azt szerintem átültetés után kezdett tönkre menni.

margit2 2012.05.12. 19:48:16

Maris! A tészta megpuhulásához azért kell ám egy nap! Holnap reggel már tökéletes lesz! %wink% A virágra most már én is jobban odafigyelek, mert 1 már nekem is tönkrement sajnos... .

marisom 2012.05.15. 14:33:22

Margit ez nagyon szuper süti volt, mindenkinek nagyon ízlett, köszönöm a receptet! tegnap este jutott eszembe, hogy nem fényképeztem le, na majd a következőt, mert van rá rendelés.

margit2 2012.05.15. 18:54:41

Maris! Na akkor örülök, hogy sikerült meggyőzni! %wink%.. Ráadásul szerintem nem is olyan munkás, igaz! %smile%
süti beállítások módosítása