Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Olga almás....

2012.09.11. 07:39 | margit2 | 4 komment

.

Már 2-3 éve sajnos gond van az almatermésünkkel... Az idén máshol sem nagyon lesz alma a nagy szárazság miatt.... Volt rengeteg a fán, de rohamosan le is potyog.... Én meg szedegetem össze a fa alól. Elrakni nem lesz télre belőle, de legalább aprítva a fagyasztóba teszek, hogy gyümölcslevesbe, és sütibe legyen.... Vasárnapra csináltam egy régen elkészített, de nagyon finom sütit. Tulajdonképpen már nagyon szerettem volna én is enni, pedig a sok apró alma hibás is volt, amit szedegettem, de finom, édes! Nem bántam meg, hogy időt szakítottam rá.

A receptje megtalálható itt: .... Olga almás

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr656030786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2012.09.11. 12:08:13

Kár volt ide jönnöm. Brühühüüüüüü. Muszáj elrakni a fagyasztóba, mert bebarnúl az is ami egészségesnek néz ki.

margit2 2012.09.11. 13:27:35

Bizony én nagyon szeretem az almát. Még reszelve is eszem. Tegnap is uzsonnára szedtem össze egy jó nagy adagot. Reszeltem bele sárgarépát is, úgy is nagyon finom! ... Azt hiszem hogy ma délután is eszek majd.... Én is meglepődtem, hogy egyik alma például teljesen egészségesnek látszott, és a belseje pedig.... romlott volt.... Úgyhogy mentem még, ami menthető! %wink%

marisom 2012.09.13. 21:47:10

Nagyon finomat készítettél.Az almával mi is így jártunk, ma én is reszelgettem le.

margit2 2012.09.14. 07:05:13

Én is mindennap reszelek le az almából. Nagyon szeretem enni délután uzsonnára... még sárgarépát is szoktam reszelni bele! %razz%
süti beállítások módosítása