Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Puncsos süti meggyel és Hódmezővásárhelyi perecek...

2012.12.09. 20:11 | margit2 | 6 komment

.

.

A hétvégére sütöttem az új szilikonformámmal egy puncsos pudinggal és meggyel töltött sütikéket. Ehhez a muffin receptekből válogattam piskótát, és a fele adagból kétszer tudtam pontosan megtölteni a formát. Aranyos, és finom kis sütik lettek. Még majd másik piskóta recepteket is kipróbálok ebben.

A piskóta recept, amit felhasználtam megtalálható itt: ... Meggyes-csokis muffin (ez a fele, a kakaós adag!)

Már nagyon vágytunk sós apró sütikre. Kipróbáltam a perecet, amit az egyik kedves fórumos barátnőm írt be, Smajdika.

A sós recept megtalálható itt: ... Hódmezővásárhelyi perec

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr746030761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gita 2012.12.12. 08:07:45

Jártam az Auchanban én is, és vettem ilyen formát. Nagyon jó, ki is próbáltam. Az írt recepted feléből nekem is 2 adag lett. Biztos más piskótával is próbálkozom majd, mert nagyon jó benne sütni.... De elég picikék lesznek a sütikék. :-)

margit2 2012.12.12. 10:39:17

Gita! Tegnap is jártunk az Auchanban, és még volt pár darab én is néztem... Azért figyeltem, mivel megint egy szilikonos formát vettem, de az majd karácsonyi ajándék lesz nekem anyósomtól... Most egy püspökkenyér formát vettem... De a múltkor ez 2 méretben volt, most viszont már csak ez a 24 cm-es... De örülök neki, mert a régi teflonos formám nagyon kikopott, és csak sütőpapírral kibélelve tudtam már használni, mert különben minden tészta beleragadt ... %wink%

marisom 2012.12.12. 17:05:29

Margit jól néznek ki a sütik és a recik alapján finomak is, olvastam a perecet( nem árt néha zsírt használni, vannak sütik amibe én is szoktam,sokkal finomabb)%mrgreen%

margit2 2012.12.12. 18:25:05

Ma zsírt is tettem bele, úgy csináltam, ahogy a recept írta.... Meg vagyok elégedve vele, mert féltem tőle... De szerencsére egyáltalán nem érezni ki a zsír ízét belőle... Nagyon finomak lettek ebből a tésztából a mai sós apró sütik is. De én kis különböző formákkal szaggattam, és azokat sütöttem ki. %razz% ... Azt hiszem, hogy fogok még sütni az idén ebből! .

eszemiszom 2012.12.13. 18:31:48

Ezeknek a kis pereceknek elloptam a recijét.. Elkészítettem annyi különbséggel, hogy én sajtos stanglikat sütöttem.. nagyon finom lett, igazán jó ez a reci! Csini a puncsos sütid! :)

margit2 2012.12.13. 19:39:26

Barbara! Szerintem is nagyon jó tészta, és lehet variálni belőle! Örülök, hogy Neked is tetszik a recept! %wink% A puncsost még fogom más ízűvel, más piskótával is variálni majd! %smile% .
süti beállítások módosítása