Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gyümölcsleves...

2013.06.20. 14:48 | margit2 | 6 komment

.

Érik végre a ropogós cseresznye! Szedtem is ma egy jó nagy tállal... Még van egy kisebb adag magozni való... a spájzban vár rám... Kis pihenő után neki is állok...

.

.

Nagyon finom lett a gyümölcsleves. Igaz, hogy csak az alma és a cseresznye a friss, de azért került bele még meggy és kevés szilva is.

A receptje megtalálható itt: ... Gyümölcsleves

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr376030701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.06.20. 17:29:47

Nagyon szereti a család nálunk is, jövő héten beindul a gyümölcsszezon otthon.

amerika24 2013.06.20. 18:14:59

Én nem szoktam gyümölcslevest csinálni, de most úgy dicséritek, hogy kedvet kaptam hozzá...a hétvégén én is kipróbálom...

margit2 2013.06.20. 18:41:59

Lí! Nálunk már beindult a gyümölcsszezon... Folyamatosan van valami a kertben. %razz%

margit2 2013.06.20. 18:43:21

Dédike! Én is itt szoktam rá a gyümölcslevesre... 35 éve... De azóta már anyukám is gyakran főz otthon! Hogy milyen finom is tud lenni, jól lehűtve! %wink%

evimami 2013.06.20. 19:37:40

Pláne, ha vegyes gyümölcs. Úgy szoktam fagyasztani is. Én most kompotozom.... Tavaly csak a cseresznye ment, hát ma meglett a harmincadik üveg. még gondolkodom a folytatáson...

margit2 2013.06.20. 20:54:18

Atya ég! Nálunk a kompót nem megy... Én mindig kimagozom a meggyet és a cseresznyét is, és a fagyasztóba teszem... Néha szoktam üvegbe is eltenni de úgy is csak magozva. %smile%
süti beállítások módosítása