Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Cseresznyés pite kelt tésztából...

2013.06.22. 12:33 | margit2 | 4 komment

.

Tegnap sütöttem a frissen szedett ropogós cseresznyéből. De mára is maradt belőle, hiszen nagy az a tepsi.... meg nem is kell olyan sokat enni... Szeretem ezt a kelt tészta receptet, nagyon finom, és ráadásul hideg sütőbe kell berakni sülni a pitét, ami ugye ebben a melegben nem elhanyagolandó!... Aztán csak akkor megyek be a konyhába megnézni, hogy megsült-e, amikor 28 perc múlva jelez a sütő hangja! Már többször megcsináltam, évek óta ezt sütöm a legszívesebben, és meggyel is finom.

A receptje megtalálható itt: ... Cseresznyés pite kelt tésztából

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr396030700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2013.06.22. 14:48:14

Borsó szedés, fejtés a program Nincs sütés, gyümölcsevés van.

margit2 2013.06.22. 15:34:26

Én már régen elfelejtettem a borsó szedést és fejtést.... nekem már a fagyasztóban van! Mi is esszük a gyümölcsöt. Szerencsére még van egy kevés eper, és málna... Na meg érik már a piros és fekete ribizli is.. A meggyet már leszedtem, az is a fagyóban van.. Bár még van egy kisebb későn érő, de azon kevés lesz... Viszont cseresznye van szépen! %razz%

amerika24 2013.06.22. 22:06:47

Még sosem sütöttem pitét kelt tésztából, utoljára a csersznyés pitét sütöttem abba a kicsi pitesütőbe, az nagyon kapós volt...de szeretek újítani, kipróbálni...

margit2 2013.06.23. 09:35:09

Én is szeretek kipróbálni új recepteket, főleg, ha fotó is van róla... csak próbáld ki egyszer! ... Mi nagyon szeretjük! %smile%
süti beállítások módosítása