Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gesztenyetorta...

2013.12.21. 19:53 | margit2 | 6 komment

.

Ma nem kellett főzni, mert maradt tegnapról... Így elkészültem a tegnap sütött linzerek csokoládékrémmel való összeragasztásával. Aztán megcsináltam holnapra a gesztenyetortát, és még sajtos rúdakat is sütöttem.

A receptek megtalálhatóak itt: ... Gesztenyetorta ... Sajtos rúd ... Csokoládékrém linzerek összeragasztásához

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr346030651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.12.21. 22:41:30

A gesztenyetorta jöhet, a kedvencem! De én a kapucínert fogom majd elkészíteni.

evimami 2013.12.21. 23:21:26

Ide is jöhet, habár ma kaptam méteres kalácsot, meg sok ostyát

margit2 2013.12.22. 08:37:10

Lí! Én is gondolkodtam, hogy mi legyen, mert a kapucíner szelet is nagyon finom, de lehet még akár szilveszterre is azt... Sok finomság van, ami nem annyira munkaidős, majd eldöntöm még addig, hogy mit is csinálok... %wink%

margit2 2013.12.22. 08:37:47

Dédike! Azok mellé jól is menne! %razz%

amerika24 2013.12.22. 15:13:40

Úgy látom valaki 30 éves lett...gratulálok neki, és sok boldogságot kívánok... Nagyon szeretem a geszetenyés sütiket, tortákat, de ez most kimarad...talán a jövő évben...

margit2 2013.12.22. 15:28:15

Köszi szépen Amerika! A fiatalabbik fiamnak volt a héten a születésnapja, ma tudtak jönni Pestről, és együtt ünnepeltünk! ... Volt is sikerem ezzel a tortával! Tényleg nagyon finom lett! %smile%
süti beállítások módosítása