Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Cseresznyés pite kelt tésztából...

2014.06.14. 16:01 | margit2 | 6 komment

Mivel tegnapról maradt a leszedett cseresznyéből, úgy döntöttem, hogy sütök egy kis pitét...

De most is variáltam a liszttel. 3:2 arányban tettem bele.  A finomliszt 30 dkg, és a teljes kiőrlésű rozsliszt pedig 20 dkg került bele. Na és még a cseresznye tetejére szórtam apró kis kockákra vágott almát is... Arra őrölt fahéjat és vaníliás cukrot is szórtam. Az eredménnyel meg vagyok elégedve, és még egészségesebb is így. :-)

Az eredeti receptje megtalálható itt:  ..... Cseresznyés pite kelt tésztából

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr306301009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aloha3 2014.06.15. 13:01:42

Nagyon jól néz ki, biztosan finom is. Nálunk, most sütési tilalom van...., rengeteg tésztát ettünk Olaszban, egy kis jégkrém csak a desszert a hétvégi ebédekhez.
További szép napot, jó hétvégét kívánok! :-)

margit2 2014.06.15. 14:43:02

@Aloha3:
Köszi, Nektek is további szép napot! :-)
Már én is vissza vettem a sütések számát... szinte csak a hétvégén sütök... Na és akkor is másként.... Mindig szoktam hétvégére édes és sós sütit is sütni, hogy lehessen válogatni... De most már ezt nem csinálom... Na jó van a mélyhűtőben fagyi 2 féle is, még azt is lehet nassolni.. tegnap is ettünk délután... Meg itt a sok gyümölcs is még nassolni...Nem elég ez?! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2014.06.17. 13:29:56

Nagyon jól néz ki, de jelenleg nincs cseresznyém...viszont volt a múlt héten menny, és ebből rétest sütöttem. A maradékot beraktam a fagyasztóba, és most nem magoztam ki, mert télen kaptam egy zacskó meggyet, maggal, és sokkal finomabb volt így. A magjától megmaradt bizonyos aroma benne.

margit2 2014.06.17. 16:45:11

@Amerika24:
Én éppen ma raktam el megint meggyet 10 zacskóval, de kimagozva... Mert bizony imitt -amott már megjelenik abban is a kis kukac... Úgy pedig nem tudnám megenni... Egy kis adaggal én is sütöttem ma 2 rúd rétest. Az egyik mákos-almás-meggyes, a másik pedig almás-meggyes, amibe búzadarát is szórtam... Én ezt szeretem jobban. :-)

Azért cseresznyét is tettem még el ma is, de csak már 4 zacsival... holnap folytatom...

empszi · http://pszichowellness.blog.hu 2014.06.17. 21:28:05

Ennek nálunk is nagy sikere lenne. :)

margit2 2014.06.18. 07:18:49

@empszi:
Gyorsan eltűnt a tányérról itt is... :-)
süti beállítások módosítása