Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Mézes sütik...

2015.12.17. 20:14 | margit2 | 2 komment

Tegnap délután megsütöttem a mézes sütiket is. De ma délután vontam be csokoládé mázzal. Díszítésnek csak egy-egy kis zöld fenyőcskét tettem rá. Később pedig nekiálltam, és begyúrtam egy jó nagy adag tésztát a sajtos talléroknak. Szerencsére a férjem is besegített a sütésébe. Ez már mind előre lett készítve az ünnepekre... Mindegyik bőven eláll, és nagyon finom 1-2 hét múlva is akár... ha marad...

Tegnap kocsonyát is főztünk, lett 15 tányérral. Hú de finom is lett.

A receptek megtalálhatók itt:   ... Mézes süti     ... Sajtos tallér    ... Kocsonya főzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr768180690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pitypangoss · http://kataablog.blog.hu/ 2015.12.20. 18:08:18

megvettem a kocsonyához valókat,hamarosan én is főzök :) nem szeretem,de elkészítem

margit2 2015.12.20. 18:17:06

Mi nagyon szeretjük. A zsíros húst és a bőrkét persze nem rakom a tányérokba, mert azt egyikünk sem eszi meg.. Na és a tetejéről a zsírt a levéről mindig lemerem, mielőtt a tányérokba merem... Friss citrom levével isteni finom tud lenni. :-)
Mondjuk a fiatalabbik fiamék sem eszik meg, de Ő már Pesten lakik.. ezért is olyankor főzök, amikor Ők nem jönnek haza... Karácsonykor nem is lesz főzés... majd utána, vagy újév után...
Nálatok csak Te nem szereted?
süti beállítások módosítása