Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Pizza-géppel...

2016.02.22. 16:25 | margit2 | 4 komment

A hétvégén megint együtt volt a család. Persze édes sütit is készítettem, mégpedig most is mézes szeletet, amit pár pénteken megcsináltam, így már szombaton is szépen szelhető lett...   Nagyon régen sütöttem már pizzát is, pedig ez nagy kedvenc nálunk... Szombaton meg is sütöttem természetesen. 

A receptje megtalálható itt:   ... Pizza-géppel

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr38411292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.02.22. 19:04:49

Mi is szeretjük a pizzát, érdekes, hogy nem lehet megunni.
Szerintem az összetevője miatt, hogy sült tészta az alap, ez a magyarok gyomrának nagyon ismerős. A kenyértészta ősidők óta használatos, a pizzával csak bővült a választék.
Ma pl. nálunk pirog volt.

Lánykorom emlékezetes kajája, amikor osztrák vendégeinkkel egy pesti vendéglőben, cipóban sült csülköt ettünk. Azóta is egyből kipróbálom azokat a recepteket, amelyek töltött tésztákról szólnak, akár sütve, vagy főzve.
Nálad is láttam sokszor sült, töltött tésztákat.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.02.22. 21:22:26

Mostanában nálunk sem volt pizza, valahogy kimaradt, pedig mindenki szereti.
Talán azért sem , mert nincs a kertben semmi! Annyira nem tetszik senkinek az üzleti paprika, paradicsom, hogy eszembe sem jutott sütni. Megvárom a nyarat, és szedek a kertből, ha Isten is úgy akarja.
De azért a pizza árusnál vettünk ám egy -egy magyaros pizza szeletet, és megettük ott gyorsan, csípett mint a fene, így talán a valódi ízeket is elnyomta az erős. Ha én sütök, két napig esszük, és nem unjuk meg, de ebből elég volt egy szelet is.

margit2 2016.02.23. 09:00:37

@Kincse-: Igen, egy időben elég gyakran volt hasonló itt is.. De mostanában igyekszem egészségesebb, és könnyebb ételeket készíteni... persze azért néha a keltesek is elkészülnek, mert időnként igény van rá... de szoktatom a családot... :-)

margit2 2016.02.23. 09:03:48

@Amerika24: Nálunk is fele arányban van paradicsommal... Én mindegyikre teszek saját főzésű paradicsomlevet, és ízlés szerint pakolom meg kukoricával, stb... Nagy fiam nem is eszi meg a paradicsomszeleteset, Neki is jobban ízlik, amit az általam főzött paradicsomlé borít, és hagyma, sajt, stb van rajta... :-)
süti beállítások módosítása