Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Angyalszem....

2016.03.11. 14:53 | margit2 | 8 komment

Holnaptól 4 napos ünnep lesz... Csak kell megint egy kis nassolni való... Az már tény, hogy  a legfinomabb, és tovább elálló sós apró süti a sajtos tallér! ... Van más finom is a sósak között, de egyik sem áll ilyen sokáig el, és a még a múlt héten szombaton sütögetett tallér most is nagyon nagyon finom!... csak kevés maradt... De van még idő a sütésekre.... Mivel a sósból van is, ezért tegnap délután sütöttem egy adag linzert. Ma pedig délelőtt 2 adag angyalszemet is sütöttem, ami kettő tepsiben is sült meg. Nagyon finom, omlós sütemény ez, és nincs is vele sok munka.

A receptje megtalálható itt:      ... Angyalszem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr508465398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.03.11. 18:07:34

Ez érdekes, semmi kelesztő dolog nincs benne, és mégis jó lehet, ez hasonló, mint a barátfüle tésztája. Akkor most ez jobb lesz, mert nem kell a fülecskéket összeragasztani, ami sokszor kinyílik sütéskor.
Tavaly elég sok szilvalekvárt főztem-sütöttem. Ahogy lepotyogtak, és a tepsi megtelt ledarált szilvával, a sütőben kisütöttem szép lassan.

margit2 2016.03.11. 18:42:07

@Kincse-: Ez tulajdonképpen egy kókuszos linzer lekvárral töltve... :-) ... Nem nézted meg a receptet?
Bizony a szilvalekvár nagyon jól harmonizál ebben! Próbáld ki egyszer! :-)

Kincse- 2016.03.11. 22:28:30

@margit2:
erre gondoltam barátfüleként: m.cdn.blog.hu/pi/piroschka/image/bar%C3%A1tf%C3%BCle.jpg

és úgy emlékszem, te írtál valami egyszerű receptet rá, amiben csak a kókusz nem volt.
Nekem legalábbis így van felírva a recept, hogy barátfüle, de a férjem családja is a derelyét mondja barátfülének.
Ha nem így volt, akkor bocsánat.

margit2 2016.03.12. 07:23:27

@Kincse-: Ezt így már én is láttam, de nem sütöttem még. Viszont más nevet írtak, csak arra nem emlékszem.. De sok sütinek van többféle neve is...

Például a kedvenc berémnek, amiről fotót 5-én tettem be goftiban sülve, azt sokan hívták Győrben krumplihusinak, de cicegének is... Itt a neten meg lapcsánka néven is ismert... :-)

A derelyét mi is barátfüleként hívtuk, és most is úgy nevezzük itthon. :-)

Kincse- 2016.03.12. 09:49:14

@margit2:
Teát nem nálad láttam ennek "barátfülének" a receptjét.
Ami így szól:
1 kis doboz tejföl,
2 db tojás,
80 dkg liszt,
40 dkg zsír,
1 teáskanál só

margit2 2016.03.12. 16:28:53

@Kincse-: Nem, mert én krumplival csinálom a barátfülét. :-)
Így: margit2.hu/kiprobaltrecik/egytaletelek2.htm#baratfule

Kincse- 2016.03.12. 19:44:44

@margit2:
igen, ezt megnéztem nálad korábban, hogy miért nem értjük egymást barátfüle ügyben. :)
Most már nálam is megnézheted a barátfülét, amit én sütöttem, és a te recepted szerinti sajtos croissant.

margit2 2016.03.13. 07:39:19

@Kincse-: Rendben, máris átnézek! :-)
süti beállítások módosítása