Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Császármorzsa kölessel.... és pesto...

2016.07.27. 19:14 | margit2 | 2 komment

csaszarmorzsa-kolessel.jpg

Most nem rozsliszttel, hanem teljes kiőrlésű tönkölyliszttel készítettem a császármorzsát. Szilvalekvárral ettük, és őszibarackot szeleteltünk rá. Én nagyon szeretem, és kölessel igazán egészséges étel! Ezt ettem vacsorára.

Ebédre ma borsólevest főztem jó sok friss sárgarépával. Igazán finom lett. Főztem bőven, holnapra is maradt. Aztán  másodiknak csavart tészta készült pestoval és szintén frissen szedett bazsalikommal, csak úgy etette magát... én persze csak egy tányérral ettem, de a férjem nem tudott betelni, Ő még egyet odapakolt magának... Persze most is variáltam, mint mindig, egy zsenge cukkinit is reszeltem a szószba...

csavt-pesztoval-bazsalikommal.jpg

A receptek megtalálhatóak itt:  ... Császármorzsa kölessel    ... Pesto

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr718918322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aloha3 2016.07.29. 08:18:55

Ezért imádom a nyarat, mert annyi finomság van! Bazsalikom a kedvencem nekem is. :-)
Legyen ma is szép napod Margitka! :-)

margit2 2016.07.29. 13:03:42

@Aloha3: Akkor hasonló az ízlésünk, már ami a fűszereket illeti! :-)
Neked is további szép napot! :-)
süti beállítások módosítása