Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Túrós sós sütik...

2016.12.31. 08:52 | margit2 | 2 komment

Címkék: e eE

turos-sos-sutik-2016-01_31.jpg

Tegnap délután sütöttem mézes-szeletet, és ismét készítettem zabpelyhes kókuszgolyókat is. Este összegyúrtam egy jó adag túros tésztát, azt sütöttem ki ma reggel.. De már a héten sütöttem előre sajtos tallért is, és a kókuszos kockából is van  még... Lesz mihez nyúlni. Lett perec, és ami kipotyogott a szaggatáskor belőle, valamint rudakat is vágtam...

A túrós tészta receptje itt megtalálható:    Perec (túrós!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4312085361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pilcher 2016.12.31. 10:06:42

Kedves Margitka!

Próbáltam a fórumodba írni, de látom már nem fogad új regisztrációkat. Csak szerettem volna jókívánságaimat küldeni neked és a kis csapatnak, akik egymásról még mindig úgy gondoskodnak, mind 10 évvel ezelőtt tetted te és a többi családanya velem.
Eltelt 10 év, mióta az oldaladon jártam, de minden hasznos tanács, útmutatás le van jegyezve a kockás füzetembe most is:) Még most is a te tanításod alapján sütöm a bejglit, vagy egyéb sütiket néhanapján, amikor ráérek.

10 évvel ezelőtt kaptam egy kenyérsütő gépet akkori anyósomtól. Mivel anyukámmal akkor nem tartottunk szoros kapcsolatot és én két pici gyerekkel itthon voltam, a te tanácsaid alapján megtanultam sütni és főzni. Komolyan megkönnyeztem mikor láttam ma reggel, hogy a receptek és a képek még mindig fent vannak az oldaladon! Annyira hálás vagyok érte!

Sajnos a házasságunk válással végződött és a két kisfiamról egyedül kellett gondoskodnom mindenfajta segítség nélkül. Így a munka és a gyerekek mellett nem volt időm veletek tovább tartani a kapcsolatot. Kemény évek jöttek, de ezeken is túl vagyunk. Én az üzleti életben egyre nagyobb pozíciót kaptam, a fiúk felnőttek (14,15), anyukámmal 10 év után rendeztük a kapcsolatunkat. A munka miatt most sincs sok időm, de megígértem Anyukának, hogy ma sütök neki valami finomat.....így vagyok most itt.

Drága Margitka, te nem tudod, mennyit jelentettél te és a csapatod nekem, mennyit segítettetek. Pótoltátok az anyukám és a családom hiányát.

Hálás köszönetem nektek. Isten áldjon benneteket, tartson meg ilyen vidámnak, segítőkésznek, szeretetteljesnek.

Azt mondja a mondás, ha csak egy emberen segítesz, az egész emberiségnek segítesz. Te már megtetted a magadét.

Sokat utazom, nemrég jártam Martonvásáron is, eszembe is jutottál. Elmeséltem a történetem a kollégámnak, akivel akkor utaztam.....
Nagyon megdöbbent azon, hogy az emberi szeretetnek és segítőkészségnek mennyi formája létezik.

Puszillak titeket és nagyon boldog új évet kívánok!
Szeretettel:
Pilcher

margit2 2016.12.31. 10:45:29

Szia Pilcher!

Kellett nekem ilyeneket olvasni, az év utolsó napján, ... hogy megpityeregtessél! Nagyon örülök a jelentkezésednek, és igazán meghatódtam a "leveledtől"! :-)
Írod, hogy azért írtál ide, mert nem tudtál az új fórumba bejelentkezni... Természetesen Neked kinyitom, nyugodtan próbáld meg! :-)
Aztán ha lesz 1 pici időd, akkor írhatsz, ha akarsz, de annak is nagyon örülünk, ha csak időnként meglátogatsz, beintegetsz hozzánk! :-)

Azért nem tudom megállni, hogy ne linkeljem be ezt a bejegyzésedet! ... Hiszen vannak ám még ott, akik rajtam kívül emlékeznek Rád!

Sok szeretettel ölellek, és Nektek is boldog új évet kívánok!!! :-)
süti beállítások módosítása