Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almás-diós papucs, és mákkrémes zabpalacsinta...

2017.09.20. 07:29 | margit2 | 2 komment

almas-dios-papucs.jpg

makkremes-zabpalacsintak.jpg

Mivel az idő is olyan, csak idebent lehet tevékenykedni... tegnap még délelőtt sütöttem egy tepsi almás-diós papucsot... A recept szerint bolti leveles tészta kell hozzá, én is úgy csináltam. Most sok kicsit készítettem, de így több darab fogy. Nagyon ízlik mindkettőnknek.... lehet, hogy nagyobb méretben is elkészítem, akkor hamarabb el is készülök vele.

Közben nagyon fellelkesedtem, hogy ez ilyen finom lett... ezért még délután nekiálltunk közösen a férjemmel, és sütöttünk egy kis adag mákkrémes zabpalacsintát... Ez is kigyűjtött receptek közül van... na és a férjem nagyon szereti a mákot, mivel segített is, hát a kedvében jártam.
Különben a zabpehely magas rosttartalmú, és nagyon egészséges alapanyag, amivel nem csak a müzlinket gazdagíthatjuk...

A receptek megtalálhatóak itt:  ... Almás-diós papucs   ... Mákkrémes zabpalacsinta

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4112879448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aloha3 2017.09.26. 20:22:22

Ezt az Almás-diós papucsot ki fogom próbálni hamarosan! Köszi a receptet Margitka! ☺
További szép estét, szép őszi napokat kívánok neked! ☺

margit2 2017.09.26. 20:38:05

@Aloha3: Eika! Csak ajánlani tudom, mert tényleg gyors, és nagyon finom a végeredmény! :)
Köszi szépen, Neked is további szép estét és nagyon szép őszt kívánok! :)
süti beállítások módosítása