Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Aranygaluska...

2018.01.25. 16:31 | margit2 | 2 komment

aranygaluska-2018_01_25.jpg

Már egy éve, hogy nem sütöttem aranygaluskát... Mivel a múlt héten szerdán alaposan elvágtam a jobb kezemen a mutatóujjamat, bizony nem is volt kedvem semmibe belekezdeni sem, ami a sütéseket illeti... De láttam, hogy már nagyon hiányolják itthon a sütést... a férjem fel is ajánlotta, hogy besegít a munkába... Megegyeztünk, és ma közösen készítettük el délután. Nagyon finom is lett a végeredmény, igaz, hogy kétszer dagasztattam be a tésztát a géppel, mert nem értem rá először, amikor megkelt... újra indítottam a programot... nem ártott, mert tényleg jól sikerült! :)

A receptje megtalálható itt:    ... Aranygaluska

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8013603261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Signora43 2018.01.31. 00:37:15

Kedves Margitka!

Évek óta olvasom a blogod, és már sokszor örvendeztettem meg a családomat a te oldaladról vett sütemények, torták elkészítésével. Nagyon tetszik az aranygaluska recept, még sosem csináltam, de most meg fogom ezt is próbálni.
A gesztenye-tortát már mások is sütik a családban, mindig nagy sikert arat! Ismeretlenül is szeretettel ölellek: Mariann Budapestről

margit2 2018.01.31. 06:35:21

@Signora43: Szia Mariann!
Köszönöm a kedves szavakat, és kívánom, hogy még sokáig próbálgasd a receptjeimet! Sok sikert a sütésekhez! :)
süti beállítások módosítása