Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

mogyorós-mandulás torta...

2018.09.30. 21:22 | margit2 | 4 komment

mogyoros-madulastorta-2018_09_30.jpg

mogyoros-mandulastortasz-2018_0930.jpg

Tegnap délután sütöttem meg a mogyorós-mandulás tortát. Mivel a mogyoró és a mandula mindösszesen 10 dkg volt együttesen, ami itt termett a kertben, a piskótába diót és kakaóport tettem. Sőt még egy maroknyi diót még ledaráltam, és a mogyoró-és mandula krémbe belekevertem.  Így eddig még nem variáltam, de nagyon jó ízhatása lett. Be is zsebeltem a dicséreteket a családtól! :)

Ez volt a recept, ami után készült a torta:  .... Diós torta  .... de  a piskótákat nem 3, hanem 4-4 tojással készítettem!

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5914273655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2018.10.01. 13:58:27

Valahogy ezt a diótortát nagyon szeretem, nem tudom megunni. De jöhet utána gesztenye-, fekete erdő-, citromos-, csokis-, banános torta, szóval a torták végtelenje, mint ahogy Gombóc Artúrnak a csokik :)

Kincse- 2018.10.01. 14:07:32

Nem tudom, hogyan működik ez a technikai trükk, hová tűnt a kommentem itt a poszt alól, de az oldalsó oszlopban látszik, hogy kommenteltem.
Remélem te el tudod olvasni, ha máshol nem, legfeljebb a belső admin felületen.

Kincse- 2018.10.01. 14:09:03

Úgy látszik, megoldódott a probléma, mert közben megjelent a kommentem, szóval vicceskedett egy kicsit a megjelenésével. :)

margit2 2018.10.01. 17:28:46

@Kincse-: Lehet, hogy volt valami , mert engem is kidobott az előbb a blog... De most már olvasom mind a 3 bejegyzésedet! :)

Ritkábban sütök tortákat... na születésnapra mondjuk eddig mindig... Mi is szeretjük a finom tortákat, de már én csak módjával merem enni... De tény, hogy ez most megint nagyon finom lett, pedig már fáradtan kezdtem hozzá, és igencsak igyekeztem, hogy minél előbb készen is legyek vele! :)
süti beállítások módosítása