Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Bögrés kókuszos...

2019.05.23. 08:22 | margit2 | 3 komment

bogres-kokuszosv.jpg

Az egyik kedves fórumos barátnőm kedden hozta ezt a gyors sütit. Elkértem a receptjét, én is megsütöttem. Nagyon finom lett. Csak a cukor mennyiségét, amikor lemértem én egy picit soknak találtam, ezért abból vettem el, és csak 18 dkg-ot tettem bele. Nekünk így lett tökéletes. Én így ettem egy szeletkét, a fiúk  természetesen tejszínhabbal púpozva... az édesszájúak!  

Az eredeti receptje itt:   ... Bögrés kókuszos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4014850844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2019.05.23. 13:04:52

Jól hangzik ez a gyors süti.
Nem száraz a tésztája vaj nélkül?
Bár a vajas puding a tetején biztos ad neki egy kis krémes ízt.
Ma valószínű megcsinálom, mert holnap egy édesszájúhoz megyek :) vendégségbe, de inkább vanília pudinggal, mert túl sok a barnaság ebben a sütiben.

Kincse- 2019.05.23. 13:06:42

Margitka, most egy kicsit átrendeztem a Juntos főoldalát, és látom, hogy Amerika24 blogja nem frissül, tudsz valamit róla?

margit2 2019.05.23. 14:52:43

@Kincse-: Egyáltalán nem száraz a tésztája, hiszen a kókuszreszelékben is van némi zsírtartalom... A puding is nagyon finom a vajjal! A vanília pudinggal is biztos finom lesz. Majd úgy is kipróbálom. Ja és ha nyomtok rá tejszínhabot, bizony nem rontja el. Most ebéd után én is ettem vele, nagyon ízlik. :)

Sajnos Amerikáról nem tudok semmit sem, pedig nagyon kedveltem Őt... :(
süti beállítások módosítása