Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kefíres-sajtos pogácsa...

2022.02.16. 13:32 | margit2 | Szólj hozzá!

kefires-pogacsa-2022_02_15.jpg

 Tegnap megláttam, hogy van egy 3,5 dl-es kefirem hűtőszekrényben, amit már fel kell hasznáni... Gondoltam, hogy megsütöm a kefíres-sajtos pogácsában.. A férjem örült is mert köménymaggal szórtam meg a reszelt sajton kívül, Ő azt nagyon szerezti... mondjuk én is.  Csak most a sütőport feleztem, 6 gr szódabikarbónával... Ma hidegen talán még finomabb is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3517562940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása