Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sajtos-sósrudak, uborka, fekete ribizli, füge, ringlószilva és sárgabarackos-meggyeslepény...

2022.07.12. 11:23 | margit2 | Szólj hozzá!

sajtos-sosrudak-2022_06_30.jpg

uborka-ma-2022_07_01.jpg

fekete-ribizli-szuret-2022_07_03.jpg

fuge-ma-2022_07_03.jpg

ringloszilva-2022_07_03.jpg

sbarackos-meggyeslepenyszelve-2022.jpg

Voltak vendégeink is június végén. Akkor előkaptam a fagyasztószekrényből reggel a sajtos sós rudakat, és kis pihentetés után lespricceltem vízzel, majd gyorsan megsütöttem, míg szép színe lett. Persze még egy tepsi sárgabarackos-meggyeslepényt is sütöttem, amit azóta már júliusban meg is ismételtem, mert nagyon finom lett. Az uborkát folyamatosan szedjük. Már 12 db 1,5 literes üveggel tettem el télre, és többször készül kovászos uborka, most is van. Ja és az uborkasaláta is gyakori nálunk. A fekete ribizlit is leszüreteltük... persze pár szem még akad a kis fákon és a bokron. Az idén sok füge mutatkozik a fán és a bokron is. A ringélószilvafán pedig még sosem volt ennyi. Remélem, hogy szépen beérik, és lekvárt is tudok majd főzni belőle. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8217881139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása