Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Fekete ribizli szedés, nasi, és uborka szedés...

2015.06.25. 21:00 | margit2 | 4 komment

Ma is szedtem fekete ribizlit a kertben. Ezt a gyümölcsöt le kell szedni akkor,amikor beérett, mert nagyon könnyen lepotyog  a földre sajnos... pedig igazán értékes gyümölcs! Kis dobozokba teszek el mindig  a fagyasztóba. Az idén is sikerült már  pár dobozzal... De nem maradhat el a múlt héten sütött diós szeleten kívül a talléros sem, ami gyorsan összedobható, és igazi üdítő finomság nyáron! Tegnap csináltam egy adaggal, de holnapra újra elkészítettem egy adagot. Most is  a barackos talléros receptem után készítettem, csak a barack helyett fekete ribizli került bele. Na és most 2 sor tallért tettem alulra, és arra került a gyümölcs:

Az uborka is szépen beindult a kertben. Hétfőn már tettem el egy 5 literes üvegbe, de akkor még nem lett tele. Holnap reggel már meg is akarom kóstolni... sajnos a napokban lehűlt  a levegő, ezért előbb nem ehettünk még belőle... Ma újra leszedtem az uborkát.. most teljesen megtelt az üveg!. Ja, és most  a tetejére kenyér helyett burgonya szelteket tettem. Úgy hallottam, hogy ropogósabb lesz így.. na  majd kiderül...

a bal oldali a hétfői...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr877573494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.06.26. 11:10:40

Az enyémen is van már pár darab, de még nem szedtem le,kevesellettem.
No majd holnap átböngészem.
Ezt a krumplit még nem hallottam, vajon itt mi fog erjedni? A tésztát viszont hallottam már, de még nem próbáltam. Mindig kenyér cipót használtam eddig.

margit2 2015.06.26. 14:49:03

@Amerika24:
Eddig én is a kenyérből tettem az uborka tetejére, jó is szokott lenni... De most, hogy a fórumomban írták, hogy már többen is megcsinálták, és dicsérik is, hogy ropogós marad az uborka, hát én is kipróbáltam...
Ma megkóstoltuk, de mivel eddig eléggé lehűlt a levegő, lassabban erjedt... már ma is ízlik, de tökéletes csak holnap, vagy holnapután lesz... Viszont ropogós! :-)
A krumpliban lévő szénhidrát és cukor erjed itt!

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.07.10. 16:42:40

A második adag krumplis uborkám érik...nagyon finom, és tényleg ropogós. Most a lányomnak is csináltam, mert megkóstolta, s nagyon ízlett neki.

margit2 2015.07.10. 19:13:45

@Amerika24:
Örülök, hogy Te is kipróbáltad! ... Nekünk már a 6. üveggel érik!... Most már holnap ecetesnek szedem le télire. :-)
süti beállítások módosítása