Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Vásárlások...

2007.12.12. 09:05 | margit2 | 12 komment

Ma szeretnék már szaloncukrot is venni. A fenyőfát már tegnap megvettük, díszeim is vannak bőven, az idén azt nem is kell venni... De a szaloncukor vásárlásával még el vagyok maradva, de azt hiszem, hogy nem vagyok elkésve. Mi nagyon szeretjük a konyakmeggyes szaloncukort is. Tegnap nem kaptam, de mára beigérték. Remélem, hogy sikerül az idén is szerezni. Aztán azért  természetesen több félét veszünk, mert ahányan vagyunk, annyi félét kedvelünk.
Aztán a vásárlásokkal is úgy vagyok, hogy az az érzésem, mindig akkor van a legtöbb ember az üzletekben, amikor mi megyünk... Persze, még karácsonyra azért mindent be lehet szerezni, csak idő, és türelem kérdése.
.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr966031467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vnjudit 2007.12.12. 11:02:44

Szia Margit! Máté csak a sárga csomagolású szolncukrot szereti %mrgreen%, Peti meg veszekszik, hogy hagyni kell a fára is %lol%, de hogy ki mondta ezt neki? Úgyhogy vennem kell még, mert már vettem kétszer, de hírmondó sincs már belőle, nemhogy a fára jusson %mrgreen%

Klarissz 2007.12.12. 12:10:55

Kicsit én is írtózom a nagy karácsonyi bevásárlással. Megpróbálom apránként hazavinni a szükséges holmikat. Szaloncukor nem igazán dob fel, nem vagyok nagy csokievő. A gyerekecske meg elpusztítja akármilyet veszek!

margit2 2007.12.12. 13:09:17

Judit! Amikor kicsik voltak a fiaim, nálunk is rengeteg szaloncukor fogyott... Most már bizony csak nagyon megnézik, hogy melyiket kóstolják meg! %wink% Klarissz! Akkor vigyázz az időzítéssel, hogy mikor veszed meg! %lol%

M 2007.12.12. 18:23:48

Ó, szaloncukor! De jó, hogy mondod. Évekig volt egy nagyon jó beszerzési forrásom. Egy kollégámnál lehetett jobbnál jobbakat rendelni, a kedvencem a fekete csokis vadász volt. És ez a lehetőség nincs már. :(

margit2 2007.12.12. 18:29:56

M! Én még nem is hallottam erről a fajta szaloncukorról. %eek%

Ancsa és a Pocaklakó 2007.12.12. 19:47:59

Nekem is van idén ilyen feketecsokis vadászom...fincsi, de nem is olcsó. ízre olyan, mint a Vadász csoki... Nyami. A vásárlás nekem sem tetszik...Papika mindig beáll a sorba, én meg teszek még pár kört, mert nagyon rossz egy helyben állni. De a kirakodóvásárt nagyon szeretem! Sétálni jó! friss levegő... Már van kedvenc gyerekpuncsos helyem is! Szép estét!

margit2 2007.12.12. 20:36:17

Ancsa! Akkor most már én is jobban odafigyelek a szaloncukor válogatásnál, hátha találok ilyen fekete csokis vadászossat! Egyre jobban kíváncsivá tettetek! %wink% A séta jót tesz a friss levegőn, csak minél többet, ha jól fel vagy öltözve! %smile%

Blue Ocean 2007.12.12. 22:27:39

A kerek, a szögletes, a bármelyik, kivéve a gumicukrosat!:-))Mindegyiket szeretem.:-) Jó éjt!:-) puszillak!

marisom 2007.12.13. 06:08:17

Konyakos szalon fehér csokival? Azt én tavaly vettem, de idén nem kapok pedig nyam.. Szép napot!

margit2 2007.12.13. 09:19:41

Sziasztok! Mindenkinek szép napot kívánok! %smile% Blue! Én is sok félét megeszek, de ezt szeretem a legjobban! %razz% Maris! Én még fehér csokival nem is láttam, de megkóstolnám azt is! %wink%

RKriszta 2007.12.13. 16:35:38

Kedves Margit! Nagyon örülök, hogy megtaláltalak, mert csodás sütiket készítesz.Remélem nem haragszol, ha ezentúl sűrűn "látogatlak"!?

margit2 2007.12.13. 17:03:30

Szia RKriszta! Örülök a látogatásnak, gyere gyakran!%smile%
süti beállítások módosítása