Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almás-citromos muffin...

2012.11.13. 19:44 | margit2 | 15 komment

.

Már jó ideje nem sütöttem muffinokat... Ma délelőtt elmentünk vásárolni, és sikerült venni elég szép almát, amit pont azért vettem, mert nagyon szeretjük reszelve nyers sárgarépával és citromlével összekeverve. Igazán finom vitaminbomba! Na és olyan helyen voltunk, ahol lehet válogatni. Eszembe jutott, hogy egy gyors sütit is süthetnék, hiszen a hétvégén csak a talléros barackost dobtam össze, aminek már nyoma sincsen... Na és a muffin szintén egy gyors süti. Most nem cukorral, hanem édeskével csináltam. Nagyon finom lett az ízhatása!

A receptje megtalálható itt: .... Almás-citromos muffin

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr996030769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna3 2012.11.13. 20:01:29

Szia Margitka! Hát megint eltelt egy kis idő, hogy nem jelentkeztem, de ettől függetlenül olvaslak ám és nyomon követem a csodás recepteket! Megsütöttem azóta a gyors kinder szeletet és hétvégén pedig a meggyes tejespitét. Sajnos mostanában a főzés mellett nincs túl sok időm a konyhában ténykedni, ezért főleg a kevert sütiket részesítem előnyben. A főzés mellett pedig különböző házilag elkészíthető szenvicskrémekkel kísérletezek, főként a húsmentesek érdekelnek. Hát ennyit rólam. A muffinod klassz lett, mivel kevert tészta, így erre is vevő vagyok. Sok puszi Anna

margit2 2012.11.13. 20:43:55

Szia Anna! Tudom, hogy nagyon elfoglalt vagy! Azért igazán örülök, ha időnként jelentkezel! %smile% Ezt a muffint csak ajánlani tudom, mert valóban nagyon gyorsan elkészíthető, és az alma meg a citrom a levével együtt isteni finom együtt! Csak próbáld ki majd ezt is! %razz% Na és milyen szendvicskrémet készítettél eddig? .

Anna3 2012.11.13. 21:21:50

Padlizsánkrémet, avokádókrémet, körözöttet, fűszeres túrókrémet. Szeretnék még majd sajtkrémet is. És persze melegszenvicskrémeket. Ezekbe már kell azért valami húsféle is, de akkor is jobb, mint a felvágott. Sajnos mivel mindig rohanunk, így nem tudok mindig mindent itthon elkészíteni, peidg jobb látni, amit az ételbe teszek.

marisom 2012.11.13. 22:23:15

Margit nagyon finom lehet, hiszen az alma, citrom egyenként is finom, ha összekeverjük nem vesznek össze. Nagyon guszta, nálunk a fiúk nagyon szeretik a muffint.

margit2 2012.11.14. 08:12:37

Anna! Igazad van! Ügyes voltál! ... Ezeket a krémeket mi is nagyon szeretjük! %razz%

margit2 2012.11.14. 08:17:17

Maris! Bizony nagyon finom lett. Mostanában már megpróbálok fele adagokat csinálni mindenből, hiszen napközben csak ketten vagyunk itthon a férjemmel. Így csak 12 db-ot csináltam.... Mivel Gábor fiam nagyon későn éjjel jött csak haza már meg sem kóstolta, így maradt pár darab. Most megettem egyet, hát ugyanolyan puha finom!... Ezt máskor is bekeverem, mert valóban pillantok alatt elkészül. %wink%

eszemiszom 2012.11.14. 12:23:17

Hú, de guszti! :P Az én muffinsütőmet végül odaajándékoztam a leánykámnak, miután beleégette a sütit, aztán a finom teflon réteget lekaparászta róla egy késsel.. :( Most nincs, de tervben van egy vétel.. más.. maradt 3cs. zseléfixem, gondoltam, ha kifogok valami jó kis narancs, vagy mandarin akciót, vennék 2-3 kilót és ezzel főzném meg dzsemnek, amit a karácsonyi aprósütibe töltögetnék.. Készítettél már mandarinból vagy narancsból dzsemet? Kockáztassak? :) Még úgy is el tudnám képzelni, hogy a dzsemet beletenni egy nyomózsákba és a natúr maffinokat megtölteni vele.. esetleg díszíteni valamivel.. biztos finom lehet.. :P

margit2 2012.11.14. 13:00:25

Eszedbe ne jusson megint teflonosat venni, mert nagyon rövid ideig tart a minősége! Én 2 éve vettem azt a hajlékony szilikonos muffin sütőformát. Ma is olyan, mintha új lenne, pedig igazán sokat használom!.. ja, és pillanatok alatt ki lehet szedni belőle a muffint, még soha nem ragadt bele! %wink% Narancs dzsemet csináltam már egyszer én is. Finom is lett. Ez alapján a recept alapján: http://margit2.hu/fozzunk1.htm#narancsdzsem DE lehet zseléfix-el is, akkor kevesebb cukor kell ,és kevesebb ideig is kell főzni! ... Ja én epert és sárgabarackot már csináltam zseléfix-el, finomak is lettek! %razz%

eszemiszom 2012.11.14. 19:17:42

Á, köszönöm szépen a segítséget.. Most már biztos, hogy rákattantam erre a narancs főzésre! Meg fogom csinálni,, :) ..hát ha a szilikonos formát ajánlod, akkor rád hallgatok! Nézegettem már, kicsit húzós, de ha ilyen jól bírja, akkor megéri! Köszi szépen a tanácsokat! :)

margit2 2012.11.14. 19:27:38

Akkor hajrá! Aztán finomat főzzél ám jó érett narancsból! %smile% Nem fogsz csalódni a szilikonos muffinsütő formákban. Nekem van 1 kuglóf formám is.... Éppen most sütöttem benne egy túrós-almás kuglófot. Gyönyörűen ki tudtam fordítani egy rácsra belőle megsült kuglófot!... Ja, azt mindjárt melegen ki is kell szedni, hogy ne vizesedjen meg benne a kész muffin, vagy kuglóf, mert ugye nem tud szellőzni! ... Ezt is jó, ha tudod! %wink%

eszemiszom 2012.11.15. 11:34:19

Rendben! Nagyon aranyos vagy, köszönöm a jó tanácsot és a segítséget! :)

margit2 2012.11.15. 18:01:54

Bármikor, nagyon szívesen! %smile%

snori 2012.12.23. 17:51:57

Szia Margitka! Szeretném kipróbálni a ALMÁS - CITROMOS MUFFINt de nem édesítőszerrel hanem cukorral. Azt szeretném kérdezni, hogy az édesítőszer mennyi cukornak felel meg? Ugyanis jobban szeretem a cukrot mint az édesítőszert.

margit2 2012.12.24. 21:52:48

Szia Nóri! Csak most jöttem ide a géphez.... Nem tudom, hogy jókor válaszolok-e.... Körülbelül 10 dkg cukornak felel meg. Meg is csináltad? Vagy eztán akarod?

snori 2012.12.25. 13:58:28

Köszönöm. Majd ezután akarom megsütni. Vagy a két ünnep között, vagy januárba.
süti beállítások módosítása