Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Pizza ...

2014.02.17. 09:16 | margit2 | 6 komment

.

Pénteken újra sütöttem pizzákat. Mivel a fiam hazajött Pestről, és már elég régen volt itthon... Ezt nagyon szereti, persze most is sütöttem még aranygaluskát is szombaton, hogy édes is legyen... na és már azt is régen evett.. Ja és, mivel Ő még nem evett olyan töltött túrós karikákat sem, hát azt is megismételtem... nem votlunk híján a finomságokból!

A pizzát így készítettem: ...Pizza-géppel

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr126030635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gita 2014.02.18. 16:07:35

Nagyon szeretem a pizzát, de még sosem sütöttem... Láttam már Nálad, hogy egyszerre 4-et is sütsz. Hol vetted ezt a formát?

margit2 2014.02.18. 19:08:19

Ezt a formát már jó pár évvel ezelőtt vettem, mégpedig úgy emlékszem, hogy a Metróban... De bevallom, azóta nem is figyeltem, hogy árulnak-e még ott... Én nagyon megszerettem, mert egyszerre lehet megsütni légkeverésen a 4 db pizzát 20 perc alatt... %wink%

evimami 2014.02.18. 19:16:46

Gombásat kérnék!

margit2 2014.02.18. 19:24:14

Hú azt most nem csináltam, de én is szeretem... Na majd legközelebb! %razz%

amerika24 2014.02.21. 19:08:48

Te aztán rendesen megetetted őket, amint látom...meg biztosan jól elfáradtál, igaz ? Tessék már egy kicsit pihenni és lazítani...kell néha a koplalás is...hiszen tudod, a legjobb szakács az éhség...

margit2 2014.02.21. 20:03:05

Na igen, ha valakit várok, akkor szeretem rendesen ellátni... Majd ez a hétvége lazább lesz, most csak 3-an leszünk itthon!.... De éhezni nem fogunk. ... Viszont én próbálok kevesebbet enni, mert úgy jobban is érzem magamat... %wink%
süti beállítások módosítása