Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Baconos göngyölt csirkemell...

2015.02.22. 16:42 | margit2 | 6 komment

Ebédre ma baconba göngyölt csirkemellet készítettem. Nagyon finomra sikerült. A héten többször volt burgonya, ezért vegyes rizst készítettem hozzá köretnek, és főztem egy kis adag meggymártást is.

A receptje megtalálható itt:  ... Baconos göngyölt csirkemell

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr157202343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2015.02.23. 07:30:38

:-) ... A fiam is megjegyezte, hogy ilyent gyakrabban készíthetnék majd... Na és kevesebb a munka vele, mintha rántottam volna a csirkemellet...

Aloha3 2015.02.23. 17:11:02

Csatlakozom Bíborhoz, nagyon csábító! Köszi a receptjét!
További szép napot, és hetet kívánok!

margit2 2015.02.23. 18:57:44

@Aloha3:
Köszönöm! :-) ... de ez valóban egyszerűen készíthető, és finom, tartalmas étel. Feltétlenül csináljad meg, nem fogod megbánni! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.02.23. 20:48:03

Az úgy volt, hogy szombaton két adag csirkemellet vettem ki a fagyasztóból , aztán vasárnap reggel sokalltam, és csak egy tálcával csináltam meg, olyan ragu szerűre, csípősen, babbal és zöldséggel persze. Mára nem sok maradt belőle, és azon gondolkoztam mit is csináljak ma belőle. Aztán megláttam nálad ezt a finomságot, s gondoltam kipróbálom. Az üzletben reggel akciós bacont találtam, és vettem pár szelet sajtot is, majd felszeltem a husit, befűszereztem egy kicsit, és beraktam a hűtőbe. A városban akadt vásárolni valóm, így ő türelmesen várakozott a hidegen. Miután megjöttem, rögtön elkészítettem , feltekertem, kissé megvajaztam, és még sült, készítettem hozzá zöldséges rizst. Pont ennyi idő elég volt, hogy mindkettő kész legyen. Nagyon finom lett. A maradék mexikói raguból még mertünk mellé egy kis szaftot, ami nekem nagyon ízlett...csak annyit mondhatok, hogy estére semmi sem maradt. Köszönöm a receptet, és érzem, ennek ismétlés lesz a vége, mert ez a hat tekercs nem sok volt. Magam megettem kettőt. Egyszóval mindenkinek csak ajánlani tudom...

margit2 2015.02.24. 09:40:40

@Amerika24:
Finom is tud lenni a csirkemellből készített étel! Te is ügyesen megoldottad! Örülök, ha ezzel segíteni tudtam egy picit! :-)
süti beállítások módosítása