Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gyümölcskenyér...

2015.10.15. 13:25 | margit2 | 2 komment

Lassan elkezdhetjük az ünnepekre előre megsüthető sütemények sütögetését... Persze még korai lenne, de azért próbálkozni lehet, hogy a főpróba még jobban sikerüljön... Az, hogy el fog fogyni, az nem kétséges. Mivel már elég sok tojásfehérje összegyűlt a fagyasztóban, tegnap délután 6-ot ki is vettem, és sütöttem gyümölcskenyeret. Igaz, hogy  a receptben csak 5 tojásfehérje van, de a + 1 nem rontotta el... Az aszalt gyümölcsöket összevágva ( szilva, sárgabarack, körte, mazsola és aszalt áfonya) rumaromás tejjel leöntve körülbelül fél órára félreraktam. Aztán utána álltam hozzá a massza elkészítéséhez, és végül beleöntöttem az aszalt gyümölcsöket is, amik addigra jól megszívták magukat. Na és persze a darabolt dió és étcsokoládé sem hiányozhatott belőle! Nagyon jól domináltak ezek az ízek a végeredményben! Persze én még étcsokoládés pudingot is főztem hozzá, mert nálunk ez jár hozzá, így szeretjük. Sőt volt még egy kis tejszínhab, na az is megbolondította még a tányérunkon! ... De én csak akkor fotóztam, amikor felszeltem, mert már enni akarunk... :-) 

A receptje megtalálható itt:  ... Gyümölcskenyér 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr517970547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.10.15. 16:25:10

Megnéztem a képet a kipróbált receptek között, igazán mutatós és a sok gyümölcstől biztosan finom is.Te meg még el is kényezteted a falatozókat, puding, tejszínhab! Ez aztán a kényeztetés!
Én is ki szoktam ezt azt próbálni, ha először készítem, és szeretném valamilyen eseményre megsütni.Így már biztosabb a siker.De azt aligha hiszem, hogy egy ilyen ügyes szakács mint te vagy,el tud rontani valamit is.

margit2 2015.10.15. 16:55:47

@Amerika24:
Tényleg nagyon jól sikerült! Na persze ez már elég régi recept... De fellelkesedtem, mert jól fogyott, és ma is megsütöttem, mégpedig nem 1, hanem + 2-vel lett több a tojásfehérje, mert így volt lefagyasztva.. ha meg már felengedem, fel is kell használni, még egyszer nem szabad lefagyasztani!
Ma viszont kuglóf formában sütöttem, de sokalltam a masszát, ezért lett + mellette 6 db kis szívecske is kisütve. Azok is szilikonformák, de persze hamarabb kiszedtem a sütőből, mert különben elégett volna..
Na mindjárt meg is mutatom: :-)
süti beállítások módosítása