Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Diós-sós ropogós.... és édes diós csiga....

2018.03.31. 12:39 | margit2 | Szólj hozzá!

dios-sos-ropogos-2018-03-28.jpg

Most a húsvétra is ezt a sós sütit választotta a család. Én is szeretem készíteni, de enni is... Ezenkívül megsütöttem a diós csigákat is, ami ugye édes.... De ma az aranygaluskának is nekiálltam, mert ezt is beígértem. Már kel a tésztája. 

A recept megtalálható itt.  ... Diós sós ropogós  ( a karácsonyi ropogós receptje szerint készült most is sok maggal 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5913796398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása