Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Linzerek, piramis, sajtos tallér és almás pite...

2020.02.13. 10:31 | margit2 | 6 komment

Pénteken ismét linzereket készítettem. Persze most is a kókuszos angyalszem tésztájával, receptjével! Ez az ízharmónia nagyon bejön nálunk... Most, hogy együtt a volt a család, ez nem maradhatott ki. Aztán egy adag piramist is csináltam természetesen a tojás nélküli változatot. A sajtos tallérokat is megsütöttük, hiszen az sokáig eláll.. bár nálunk aligha!.. de sütöttem eleget. 

Tegnap pedig almás pitét sütöttem egy tepsivel. Mivel van még reszelt alma a fagyóban, már fel kell használni.. meg régen is volt, így most is van nasink! :)

lekvarosklinzerek-2020.jpg

piramis-tnelkul-2020_02_08.jpg

sajtostallerok-2020_02_08.jpg

almaspite-2020_02_12.jpg

Receptek megtalálhatóak itt: ... Linzer  ... Piramis   ... Sajtos tallér   ... Almás pite

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9515472704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2020.02.13. 13:17:52

Azt hiszem, már láttam nálad ezeket a kúpos csodákat, de elfelejtettem, és nem csináltam meg. Nagyon ötletes forma, első ránézésre azt gondoltam, külön korongokból kell összerakni, de nem. :)

margit2 2020.02.13. 16:22:12

@Kincse-: Egy időben én nagyon gyakran összeállítottam a piramisokat. Nagy divat volt... de aztán meg is feledkeztem róla... Mindenesetre én át is variáltam a receptet, és tojás nélkül készítem már csak el... mivel a nyers tojás azért bizonytalanná tett... bár soha nem lett gond vele, mert mindig csak keveset csináltam, és az gyorsan el is fogyott... de szerintem egészségesebb is a lenmagos változat! :)

A forma, amivel készítem le van fotózva a recept feletti eredeti receptnél, talán láttad is! :)

Horanka 2020.02.13. 20:00:34

Csak csodálom a süteményeidet mindig.Az odaadásodat, a türelmedet, s gondolom sok örömet is adnak.

Kincse- 2020.02.13. 21:00:08

@margit2:
Igen, láttam a formát, te mindennel fel vagy már szerelkezve sütés terén :)

margit2 2020.02.14. 06:30:45

@Horanka: Köszönöm szépen, aranyos vagy igazán! :) ... Tudod, amíg a családom örömmel fogadja, addig én is szívesen készítek mindent!

margit2 2020.02.14. 06:31:43

@Kincse-: Na azért mindennel nem, de igyekeztem beszerezni azokat a dolgokat, amivel szívesen dolgozok is. :)
süti beállítások módosítása