Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kecsap...

2017.08.06. 06:35 | margit2 | 10 komment

kecsap-2017_08_05.jpg

Tegnap már a kecsapot is elraktam a helyére, persze, előtte feldátumoztam, mert van még tavalyról is maradék... Én nagyon szeretem ezt az almás ízesítésűt, tényleg nagyon hasonló a boltban kaphatóhoz. Most már legközelebb paradicsomot főzök be.... mert szépen terem a kertben szerencsére.

Így készítettem:   ....   Kecsap

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6312722850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2017.08.06. 07:30:03

Szépek! Van vele munka , de megéri.
Én tegnap főztem be paradicsomot, de még a szárazdunsztba pihennek. Nem is tudom mennyi, 9-10 üveg...majd ha kiszedem, megmutatom. Az idén nagyon finom édes, sűrű a paradicsom lé. A sok napsütés megtette hatását. Most már csak szorgalom kell és persze kitartás ebben a hőségben.

margit2 2017.08.06. 17:11:16

@Amerika24: Igen, itt is nagyon finom a paradicsom! Én a jövő héten akarom főzni a paradicsomlét... Majd megyek hozzád nézelődni! :-)

Itt ma is nagyon meleg volt egész nap... de már déltől feltámadt a szél... Jelenleg felhős, és már dörög is... valahol biztos esik már... mert érezni az illatát...

Akkor legyünk szorgalmasak, szerintem is megéri! :-)

Peetee 2017.08.07. 11:25:54

A ketchup-hoz nem sok köze van, ez maximum magyarosra / háztájira fűszerezett paradicsompüré. Ha a gyengén fűszerezett paszírozott paradicsomnak az a neve, hogy "kecsap" akkor ez az, csak a világ többi része nem így tudja.

margit2 2017.08.07. 11:32:11

@Peetee: Ezt a receptet én jó pár évvel ezelőtt egy olyan ismerősömtől kaptam. aki abban agyárban dolgozott, ahol ezt készítik. Ő adta meg az ottani receptet. Nekünk nagyon ízlik. :-)
Persze Te úgy készíted, ahogy Te akarod...

Peetee 2017.08.07. 13:44:05

@margit2: A Heinz 57 féle fűszerrel operál lassan 80éve, de minden bizonnyal kiadták a cég összes dolgozójának a receptúrát már a belépés napján. Nem kétlem, hogy finom, fűszeres paradicsompüré a végeredmény, nem állítom, hogy rossz, csak ne nevezzük ketchup-nak azt, ami nagyon messze van tőle. A szomszéd ismerősének a macskájának a titkos receptje sajnos nem győzött meg, de ettől még mindig lehet finom, amit készítettél!

margit2 2017.08.07. 17:20:42

@Peetee: Én nem ketchupnak hívom, hanem kecsapnak.... Te gondolom, hogy más receptúra szerint csinálod... csak nem találom sehol a Tiédet....

Peetee 2017.08.08. 12:36:06

@margit2: Dícséret ide-oda, két hozzászólás után eljutottunk a személyeskedő támadásodig. Itt én be is fejeztem, ne haragudj, de nem adok linket a receptjeimhez.

margit2 2017.08.08. 14:29:42

@Peetee: Sajnálom, hogy ennyire titkosak a receptjeid...

Peetee 2017.08.08. 14:39:10

@margit2: Nem titkos, bárki számára elérhető, de nem szeretnék végtelenségbe menő vitát csak azért, hogy neked legyen igazad. Jól látható a fentiekből, hogy az építő jellegű kritikát sem viseled el, és 3.hsz-ra ész érvek helyett átcsaptunk a személyeskedésbe. Ennek én nem látom értelmét. Továbbra is tartom, hogy finom, ízletes amit készítettél, és semmi gond nincs vele, ha a család örömére jövő nyárra elfogy. Ez a lényeg, és nem az, hogy hol tudnál páros lábbal beleszállni az én receptjeimbe. Pacsi.

margit2 2017.08.08. 14:43:24

@Peetee: Engem mindig érdekelnek mások receptjei is. Mint mindenki, én is tanultam már másoktól is. Csak szerettem volna összehasonlítani, esetleg kipróbálni is... Végül is engem nem zavar, ha csak Te olvashatod az én receptjeimet... :-)
süti beállítások módosítása