Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Pizza sütés is...

2021.11.27. 20:14 | margit2 | 2 komment

pizzak-2021_11_26.jpg

Csütörtökön hazaugrott a fiam Pestről, mert szabin volt a héten, és akkor ért rá. Természetesen segíteni jött, mert a nyírfánk már magasabb a 8 méteres házunknál, és levágtunk a tetejéről körülbelül 4 métert. Már zavarta az esőcsatornát és a napelemeket is takarta... Mivel csak pénteken délután utazott haza, a kedvében jártam az ételekkel. Volt zellerkrém leves, bableves, és krumplis tészta. Valamint sütöttem a pizzán kívül túrós és mákos-meggyes rétest, és még búvártúróst is. :)

A 4 darab pizzát most is egyszerre sütöttem 170 fokon a pizza állványon. 20 perc alatt meg is sültek.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4116766774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2021.11.28. 08:14:48

Azért a hazainak nincs párja, ezt a fiad is elismerte biztosan a sok finom falat után.
Úgy szeretem a zellerkrémlevest...a többit is persze, de most érzem a finom leves ízét a számban.
Jó ez az emeletes pizza állvány, de nálam már az egy pizza is elég, nem fogyna el, kettőnknek. A nagy lányomék glutén mentesen eszik, oda még küldeni se tudnék a miénkből.
Most eszembe jutott pár sor, valahol olvastam....hogy mikor elmennek a gyerekek, és elég egy kis lábas leves, a mosógépet már csak kétszer kapcsolod be egy héten, akkor már úgy érzed, kezd elfogyni a világ...

margit2 2021.11.28. 09:37:28

@Amerika24: Igen, ez így van... Ha hazajönnek a fiamék, mindig többfélét és többet is készítek, hogy tudjak pakolni, amikor elmennek. :)

Én nem vagyok válogatós, de már mindent nem ehetek meg.. A zellerkrémleves most is nagyon finom lett... Nagyon szeretem!

A pizzaállványt én aztán igazán értékeltem, amikor vettük, mert régen volt, hogy egy héten kétszer is kellett sütni pizzát, és eleinte egyesével sütöttem meg... hát rengeteg időm ráment... De amióta ez van, már több, mint 10 éve, bizony még jobban szeretem sütni... de most már egyszerre 4-et sütök. :) Nálunk ez elfogy mindig! ... meg ugye másnap is ehető a pizza! :)

Na igen, itt is kevesebbet kellene főzni, de nehéz volt rászokni... mindenesetre megható ez az idézet.... :)
süti beállítások módosítása